[VIDEO] “Kel1ru Nak Sed1h Ke Nak Gel4k..”- Sporting G1la! Usahawan Aina Beauty Sertai Video Klip Lagu Jiwang Bersama Pekerja Raih Perhatian

‘Kejayaan Demi Kebahagiaan’, itulah tagline yang diberikan oleh usahawan Ainaa Beauty iaitu Nursyafiqah Aina Abdul Wahab dan suaminya, Hafiz Mahamad. Jenama Ainaa Beauty ini memberi fokus terhadap penghasilan produk yang berkonsepkan kecantikan, penjagaan kulita dan juga kosmetik.

Tul4r video klip lagu jiwang yang dikongsikan di laman sosial tiktok @ainaabeautyofficial. Apa yang menarik perhatian netizen ialah apabila melihat pemilik syarikat tersebut turut serta dalam video klip tersebut.

Sporting G1la

@ainaabeautyofficial

pagi-pagi ni kita enjoy berjiwang ☝🏻🤣 #fyp #ainaabeautyofficial

♬ Beat Automotivo Tan Tan Tan Viral – WZ Beat

Menerusi video tersebut,  beberapa pekerja Ainaa Beauty  terlibat dalam pembikinan video klip lagu jiwang yang pernah dipopularkan oleh kumpulan NewBoyz yang bertajuk ‘Mer4ung’. Bukan itu sahaja, terlihat pemilik syarikat Ainaa Beauty juga turut serta dalam video klip tersebut dan mereka merupakan watak utama dalam lagu itu. Selor0h pemilik akaun tiktok itu dengan memulakan pagi dengan berjiwang.

pagi-pagi ni kita enjoy berjiwang- tulisnya

Muka Main Peranan

Di ruangan komen video tersebut, rata-rata netizen sangat terhibur dan mengatakan semua menjiwai watak. Menurut mereka, video tersebut membuat mereka keliru untuk sed1h atau gelak semasa menonton video tersebut.

Terima kasih menghiburkan tengah hari saya dengan vibrato “perlukanmu” tu🤣🤣🤣

kene kene..lagu ni sedih tapi tu la takde rasa sedih pun dalam hati ni..ke saya ni takde perasaan??semua in character😂😂😂..terbaik👍👍👍

muka masing-masing main peranan😂😂😂😂,vokalis tu😂

VIA Tiktok ainaabeautyofficial
VIA Tiktok ainaabeautyofficial
VIA Tiktok ainaabeautyofficial

Sekadar info, Aina berkahwin pada 24 November 2017 dengan Hafiz Mahamad dalam majlis yang cukup gemilang umpama artis popular dengan pelbagai tajaan. Untuk majlis resepsi, merekat elah mendapat tajaan menaiki limosin mewah warna putih untuk menuju ke singgah sana yang dihias indah.

Sumber:Murai.my

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : https://www.tehtarikkaw.com/, sinarviral.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*