Isteri Pernah Gvgur 13 Kali, Fazley Yaakob Dedikasikan Ucapan Istimewa Sempena ‘Anniversary’

Selebriti tanah air, Datuk Fazley Yaakob menitip ucapan istimewa buat isterinya melalui kapsyen di laman Instagram sempena ulang tahun perkahwinan yang ke-16. Datuk Fazley turut berkongsi dvgaan yang pernah berlaku sepanjang perkahwinannya selama ini.

13 kali kegvguran 

Menurut Datuk Fazley, hari ini merupakan ulang tahun perkahwinannya dan Datin Azrene Ahmad setelah 16 tahun mendirikan rumah tangga bersama. Menerusi kapsyen tersebut juga, beliau menyatakan bahawa ada pihak cuba untuk mervntuhkan rumah tangga mereka.

Terlalu banyak cab4ran dan dvgaan yang datang berkali-kali dan bukan dari kita berdua, tetapi selalu dari mereka yang sering mencuba untuk memisahkan kita dan menggoyangkan masjid yang kita bina selama ini.

Allah maha besar, segala ketentuan-Nya tidak akan mampu sesiapa pun ubah. Selamat ulang tahun perkahwinan yang ke-16 adik sayang saya!

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Dato’ Fazley Yaakob (@fazleyyaakob)


Isteri kepada cef selebriti yang berusia 44 tahun itu mengalami kegvguran sebanyak 13 kali. Susulan itu, Datuk Fazley melu4hkan rasa syukur kerana kini dapat membesarkan empat orang cahaya mata.

Terdahulu, Datuk Fazley selamat diijabkabulkan bersama pasangannya iaitu Datin Azrene Ahmad pada 7 November 2006 di Masjid Saidina Umar Al Khattab. Hasil perkahwinan tersebut, mereka dikurniakan empat orang cahaya mata, tiga lelaki dan seorang perempuan.

Komen netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : ohbulan.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*