(Video) “Amboi bukan main lagi dia marah…” – Gelagat Aafiyah Sak4t Afwa Tarik Perhatian Ramai

Anak kepada penyanyi dan usahawan popular Datuk Seri Siti Nurhaliza iaitu Siti Aafiyah, 4, dan Muhammad Afwa, 1 tahun sering menjadi perhatian ramai. 

Setiap kali Datuk Siti atau mesra dipanggil Tokti berkongsi berkenaan mereka berdua ke laman media sosial, pasti menjadi tumpuan ramai. 

Telatah lucu serta kecomelan mereka berdua bermain bersama – sama mencuit hati mereka yang melihat. 

Terbaru, perkongsian Tokti menerusi Insta Story miliknya yang kemudiannya dimuat naik oleh sal4h seorang pengguna TikTok menarik perhatian ramai. 

Menerusi perkongsian tersebut, Tokti dan anak – anaknya sedang berada di sebuah pusat kesihatan untuk ‘checkup’ sebelum bercuti. 

“Checkup dokt0r sebelum nak pergi holiday nanti,” tulis Tokti. 

Aafiyah sememangnya suka menyak4t adiknya yang sedang bermain bola, sekali Afwa jer1t terus Aafiyah berl4ri ke arah ibunya. 

Seterusnya, gelagat Afwa dan Aafiyah yang pada mulanya ceria bermain tiba – tiba bertukar senyap dengan kehadiran dokt0r membuatkan ibunya tertawa kecil. 

Video:

@firdaosyauqi

Afwa & Aafiyah doctor appointment sblm holiday @Siti Nurhaliza #afwa #aafiyah #sitinurhaliza #fyp #fypシ #fypage #foryou #foryoupage #foryourpage #vira

♬ Kau Kekasihku – Siti Nurhaliza

Menjengah ke ruangan komen, rata – rata warganet turut terhibur melihat gelagat kedua – dua anak Tokti yang pelbagai ragam. 

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : https://beritaawani.com/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*