Inai Merah Masih Dijari, Isteri Seb4k Suami ‘Pergi’ Dijemput Ilahi 26 Hari Selepas Bernikah – ‘Biey Janji Nak Jaga Sayang Sampai Akhir H4yat..’

Rezeki, jodoh, ajal dan pertemuan adalah rahsia Allah SWT. Kita hanya mampu merancang dan Allah SWT yang menentukan segalanya. Sebagai manusia, kita perlu yakin dan percaya dengan segala ketentuan yang ditetapkan olehNya.

Suami meninggal 26 hari lepas bernikah

Menerusi beberapa video yang dimuat naik oleh seorang pengguna dikenali sebagai Cik Bunga di TikTok, berkongsi kisah yang tidak akan dilupakan olehnya pada tiga bulan yang lalu apabila suami tersayang men1ngg4l dvnia selepas hanya 26 hari mereka mendirikan rumah tangga.

Suami saya telah kembali ke rahmatullah pada 26 Oktober 2022. Kami hanya sempat bergelar suami isteri selama 26 hari.

Siapa sangka janji yang pernah dilafazkan oleh suaminya untuk menjaganya hingga akhir h4yat menjadi kenyataan dalam masa yang begitu singkat sekali.

Video:

@cik_bungaofficial87

♬ suara asli – justme – justme

@cik_bungaofficial87

Al-Fatihah Buat Arwah SuamiKu Mohd Nazri Bin Mat Nawi 11/04/1984 – 26/10/2022…😭Biey Tak Nak Sayang Tinggalkan Biey…Tapi Arini Biey Tinggalkan Sayang Buat Selamanya…Biey Kotakan Janji Untuk Jaga Sayang Sampai Akhir Hayat Biey…Ternyata Arini Janji Tu Tepat..Sem0ga Syurga BuatMu Sayang…Sayang Tak Kuat Biey 😭

♬ bunyi asal – Cik Bunga🌸 – CikBungaOfficial 🌸

@cik_bungaofficial87

Hari Ke 22 TanpaMu Sebagai Suami… Sayang Rindukan Biey Sgt²…. Sayang Tak Kuat Biey,Tika Inai Masih Merah Dijari Allah Lebih MenyayangiMu Jodoh Menyatukan Kite Tetapi Hari Ke 26 Bergelar Isteri Allah Memisahkan Kite Dgn Ajal Yang MenjemputMu Ke Negeri Abadi,..Al-Fatihah SyurgaKu…Rindu Yang Tak Akan Pernah Hilang…

♬ original sound – Doc70r – Doc70r

Biey (nama panggilan arw4h) tak nak sayang tinggalkan biey tapi hari ini biey tinggalkan sayang buat selamanya. Biey kotakan janji untuk jaga sayang sampai akhir h4yat biey.

Ternyata hari ini janji tu tepat. Semoga syurga buatmu sayang. Sayang tak kuat biey.

Walau bagaimanapun, punca Allahyarham Mohd Nazri bin Mat Nawi tidak ded4hkan. Lebih pilu, inai dijari masih lagi merah ketika si isteri memuat naik video di TikTok. Malah, emosinya terkesan kerana merindui suami tersayang yang sudah pergi menghadap Ilahi.

Komen netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : ohbulan.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*