“Pinggang Saya Terus Tersentap…”- Datuk Nash Sukar Bergerak Mohon Didoakan Kesembuhan!

Umumnya bila sebut tentang tersalah urat, perkara yang biasa terjadi antara kita adalah pada bahagian leher atau tengkuk dek kerana postur tvbuh badan yang tidak betul semasa tidur.

Kesan daripada tersalah urat itu, leher akan s4kit hingga menyebabkan rasa tidak selesa untuk mengalih pandangan ke kiri dan ke kanan.

Pun begitu, lain pula kisahnya dengan penyanyi, Datuk Nash, 63, meminta rakan-rakan dan peminat mendoakan keadaannya yang sukar bergerak ak1bat tersalah urat agar segera kembali pvlih.

Difahamkan dia baru pulang dari Sarawak semalam dan terus menghadiri jemputan kahwin anak rakannya di sini.

“Saya datang agak lewat sikit. Sebelah malam pula ada lagi satu jemputan kahwin Aizat di Bandar Sungai Long, Kajang. Itu yang macam nak cepat-cepat siap.

“Tiba kat rumah dah nak masuk waktu Maghrib. Saya pun ambik wuduk sambil berdiri dan bila membongkok nak basuh lengan tangan, pinggang saya terus tersentap dan terus tak boleh berdiri tegak.

“S4kitnya Allah sahaja yang tahu. Seluruh badan saya ‘cr4mp’ (kejang), kaki tak boleh gerak. Panggil anak saya untuk bantu saya berjalan. Solat Maghrib terp4ksa guna kerusi,” tulisnya.

Menurutnya lagi sebagaimana memetik Harian Metro, sebaik selesai solat, dia meminta anak dan menantu menghantarnya ke sebuah pusat perubatan di Shah Alam.

“Doktor terus bagi suntikan supaya saya rasa lega. Sekarang ini masih s4kit, jalan macam orang umur 90 tahun. Allahuakhbar, doakan saya cepat sembvh ya. Banyak lagi tugasan yg belum selesai. Amin,” katanya.

Komen netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : keluarga.my

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*