[VIDEO] Pemuda selamba ‘cover’ lagu Tiada Tangis Lagi cvri perhatian ramai

Tidak semua orang memiliki bakat nyanyian. Tapi jika seseorang itu ada bakat menyanyi, diasah pula dalam kelas vokal tentunya boleh menjadi penyanyi hebat. Di negara kita ramai yang memiliki bakat nyanyian. Lihat sahaja video-video cover lagu orang lain. Hebat-hebat belaka!

Semua orang pastinya boleh menyanyi. Kalau menjengah ke media sosial kini, memang ramai yang berlumba-lumba menunjukkan bakat nyanyian mereka secara spontan. Namun tidak semuanya mampu mendendangkan lagu sambil menyelitkan emosi dalam suara mereka.

Terbaru menerusi laman Tiktok @sittisara_96 , tular satu video yang memaparkan seorang lelaki sedang menyanyikan sebuah lagu difahamkan di sebuah kedai makan.

Apa yang mencvri perhatian, lagu yang dinyanyikan tersebut ialah Tiada Tangis Lagi yang pernah dipopularkan oleh ratu rock Malaysia iaitu Ella, dimana umum mengetahui lagu ini sangat sukar dinyanyikan kerana memerlukan nada suara yang tinggi.

“Ella tiada tangis lagi cover by Sabry,” tulis @sittisara_96 menerusi kapsyen video.

Video:

@sittisara_96

Ella tiada tangis lagi cover by Sabry #fyp #coment #fypsabahan

♬ bunyi asal – siti sarah# – Razman binting official

Ketika artikel ini ditulis, perkongsian tersebut telah mendapat 977.5k tontonan, 89.5k tanda suka dan pelbagai komen dari netizen yang rata-rata teruja dan memuji nyanyian lelaki tersebut.

Komen netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : tiktok sittisara_96

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*