[VIDEO] “Penat Tangk4p Tikus Sekali Terlepas” – Gelagat Oyen Men4ngis Ini Buat Ramai Terhibur

Kebiasaannya, kucing akan men4ngkap lipas atau tikus sebagai hadiah kepada tuan mereka. Namun, berbeza pula dengan situasi seekor kucing Oyen ini apabila berjaya menangkap seekor anak tikus dan lain yang terjadi akhirnya telah menarik perhatian ramai.

Baru dapat tangkap anak tikus, sekali terlepas pula. Menerusi video yang dimuat naik oleh @cat_dog.story, kelihatan kucing itu baru saja membawa pulang seekor anak tikus buat tuannya. Namun, hasil tangkapannya bertukar menjadi situasi lucu apabila anak tikus itu terlepas daripada si Oyen gara-gara ia meletakkannya sementara ingin menikm4ti makanan yang diberi oleh tuannya.

Video:

Apa yang membuatkan ramai terhibur adalah apabila reaksi spontan Oyen menangis dengan t3ruk kerana terlepas anak tikus itu. Air matanya dilihat sangat deras seperti betul-betul sedih akan kecu4iannya. Ternyata, video berkenaan tular sehingga kini meraih 18.9M views.

Hasil tinjauan di ruangan komen pula mendapati rata-rata netizen turut terhibur melihat gelagat lucu dan comel si Oyen. Malah, ada yang meminta tuannya mencari kembali anak tikus itu dan memulangkan kepadanya semula.

Komen Netizen:

Image from @cat_dog.story (TikTok)

Image from @cat_dog.story (TikTok)

Image from @cat_dog.story (TikTok)

Sumber: https://says.com

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : https://celevillage.com/, sinarviral.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*