Alhamdulilah Fatima selamat sampai di Germany – “Fatima nak main salji ke tu”

Siapa yang tak kenal dengan pasangan selebriti yang sama cantik sama padan iaitu Fattah Amin dan Fazura . Pasangan ini sering kali berkongsi video mereka yang selalu bersama2 ataupun dengan anak perempuan mereka.

Terkini, Fazura ada memuatnaik beberapa keping gambar dan sebuah video Fatima Aisya yang selamat sampai di jerman bersama kedua ibu bapanya iaitu Fattah Amin dan Fazura untuk percutian pertama Fatima di luar negara.

Keterujaan jelas terbayang di wajah Fatima Aisya, Menurut perkongsian Fazura di laman Instagram miliknya itu juga, ia juga merupakan percutian musim sejuk pertama buat puterinya itu untuk merasai pengalaman merasai musim sejuk yang tiada di malaysia.

Selain beberapa keping gambar fatima, gambar fatima bersama Fazura dan Fattah Amin juga ada dimuatnaik. Segak berpakain musim sejuk, fatima dilihat sangat gembira untuk menghabiskan masa cuti yang tidak ternilai dengan ibu bapanya.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Nur Fazura (@missfazura)


Apabila diterjah ke ruangan komen, ramai yang mengucapkan selamat bercuti kepada pasangan sepadan dan puteri kesayangannya Fatima dan ramai juga yang geram melihat kecomelan Fatima.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : https://www.instagram.com/missfazura/, sinarviral.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*