‘Semoga Bibik Rajin Kerja & Tak Lagging Bila Telefon Kampung’ – Majikan Buat ‘Surprise’ Bagi Telefon Bimbit Baharu, Netizen Pula Yang Seb4k

Pembantu rumah atau ‘bibik’ merupakan individu yang diupah untuk memudahkan urusan penjagaan hal rumah bagi mereka yang sibuk bekerja.

Ganti yang lama dengan yang baru

Di TikTok, seorang wanita telah menghadiahkan sebuah telefon bimbit baharu buat pembantu rumahnya. Menurut wanita tersebut, telefon bimbit pembantu rumahnya tidak dapat berfungsi dengan baik. Malah, pembantu rumahnya sukar untuk menghubungi keluarga yang berada di kampung. Oleh sebab itu, wanita tersebut sengaja melakukan satu kejutan istimewa buat bibiknya itu.

Menerusi video berdurasi 0:41 saat, wanita berkenaan dilihat mengeluarkan sebuah kotak berwarna-warni untuk diberikan kepada pembantu tersebut. Lebih mencvri tumpuan, reaksi bibiknya yang seb4k tatkala membuka hadiah tersebut mengundang perhatian netizen.

Tidak henti di situ, bibik tersebut turut melu4hkan ucapan terima kasih kepada majikannya sambil melutut. Rata-rata netizen memuji tindakan baik wanita itu kerana melayan pembantu rumahnya seperti ahli keluarga sendiri.

Komen netizen

Video:

@aeenzmohdghzlix

Bibik, semoga bibik rajin keje lepas ni and tak lag2 lagi bila call kg 🥲 #malaysiaindonesia🇲🇨🇲🇾

♬ suara asli – sadvibes🥀 – Sadvibes🥀

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : ohbulan.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*