“Cinta Jarak Antara Haluan Rumah” – Aks1 Adik Ini Siap Flying K1ss Buat Ramai Terhibur!

Mesti setiap orang akan ada kisah cinta zaman kanak- kanak yang masih diingati kan. Zaman kanak- kanak adalah zaman yang indah, tidak perlu memikirkan masalah dunia dan sebagainya.

Pada masa kecil ini, hidup kita sangat gembira bersama kawan- kawan yang memahami dan berada di sisi kita. Kalau kanak- kanak yang lebih sikit akan ada buah hati masing- masing.

Seperti juga kisah cinta jarak antara haluan rumah yang telah dimuatnaik di Aplikasi Tik Tok membuatkan yang memaparkan “kisah cinta” yang terpisah disebabkan oleh jarak antara rumah mereka yang berbeza.

Sampaikan boleh bagi “Flying K1ss” bila nk balik rumah masing- masing. Video yang berdurasi beberapa belas saat itu menyaksikan dua orang pelajar sekolah rendah yang harus terpisah apabila harus balik ke rumah masing- masing.

Video:

@sosiskenzler0

Cinta dipisahkan oleh arah rumah

♬ original sound – ᵃ ʸ ᵇ ᵃ ⁿ – ᶜ ʰ ˡ ˡ ˣ ᵉ ᵈ ⁱ ᵗ ˢ

Ketika diterjah ke ruangan komen, rata-rata warganet merasakan perhubungan itu sebagai “sweet” dan tergelak apabila menonton video perpisahan antara jarak rumah itu. Yang bahagian flying k1ss tu memang tak boleh nak move on orang kata.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : https://www.tiktok.com/@sosiskenzler0, sinarviral.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*