“Dah Tahu Single, Duduk Situ Kenapa” – Kan dah murvng Tepi Tiang

Setiap hari pelbagai karenah dan telatah yang dikongsikan di media sosial mengenai haiwan yang jinak. Sekarang ini bukan sahaja kucing sahaja yang menjadi tontonan utama netizen tetapi haiwan lain pun sama.

Kalau dulu kucing yang banyak menghiasi media sosial tetapi sekarang ini banyak lagi haiwan lain yang turut menjadi pilihan penggemar haiwan peliharaan. Terkini sebuah video telah viral di aplikasi Tik Tok iaitu mengenai seekor monyet yang kesepian.

Seperti yang kita semua tahu, monyet selalu bergerak bersama kawanan yang mempunyai lebih dari beberapa ekor monyet dan ada juga monyet yang mempunyai pasangan mereka dalam kawanan tersebut.

Video yang dirakam itu adalah rakaman seekor monyet yang kesepian di atas tiang jambatan sambil melihat kawan-kawannya yang lain ada pasangan masing-masing bermain di atas jambatan itu. Dah tahu “single” kenapa duduk situ kan, kan dah murung je tepi tiang itu. Sedih je nampak muka tu kan.

Video:

@knewbii.media

Dah tahu single duduk situ jugak nape. #knewbiimedia #tiktokmalaysia #trendingvideo #knewbiimalaysia #trendingtiktok #fyp

♬ original sound – KNEWBII MEDIA – KNEWBII MEDIA

Apabila diterjah ke ruangan komen, rata-rata warganet tergelak dengan apa yang dialami oleh monyet itu dan ada juga yang meninggalkan komen “

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : https://www.tiktok.com/@knewbii.media, sinarviral.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*