Ayu Dengan Imej Bertudung, Maryam Bikin Terkejut Tiba-Tiba Minum Budu

Kehidupan pasangan influencer yang terkenal di media sosial iaitu Maryam You Narae dan Ryzal Ibrahim sering menjadi perhatian warganet kerana mereka terhibur dengan kandungan-kandungan menarik yang dipaparkan menerusi saluran mereka, DurianKimchi.

Terkenal dengan telatah lawak yang membuatkan semua terhibur, Mariam dan suaminya selalu memuatnaik konten yang lawak. Walaupun berketurunan korea, mariam fasih berbahasa melayu baku dan juga fasih sedikit berbahasa kelantan.

Terkini, sebuah video telah dimuatnaik di aplikasi Tik Tok milik mereka iaitu DurianKimchi apabila ianya memaparkan Maryam sedang memakan ulam- ulaman sambil bersembang menggunakan bahasa kelantan. Walaupun orang korea selatan tapi maryam boleh berbahasa kelantan dengan baik walaupun tidak la fasih sangat.

Apa yang menarik perhatian warganet bukanlah Maryam yang sedang memakan ulam- ulaman tetapi maryam yang boleh menghirup budu seperti budu itu sup ayam. Mana la tidak terkejut semua orang sebabnya budu itu kan masin, macam mana la maryam boleh hirup macam minum air je kan. Memang suka sangat budu nampaknya.

Video:

@uyounik

Malah cicoh budu hirup jeee

♬ 오리지널 사운드 – Duriankimchi – Duriankimchi

Ketika diterjah ke ruangan komen, rata- rata warganet terkejut apabila maryam menghirup budu itu seperti minum air sahaja. Selain itu juga ramai yang memuji kecantikan maryam apabila sudah mula bertudung sekarang ini.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : https://www.tiktok.com/@uyounik, sinarviral.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*