“Siapa yang buat perangai ni baik mengaku” – Gelagat peminat lalu depan rumah jerit nama Tokti tarik perhatian ramai

Kalau sebut sahaja Datuk Seri Siti Nurhaliza atau Tok Ti sememangnya terkenal bukan sahaja di malaysia malah juga terkenal di luar negara. Bakat nyanyiannya yang menyerlah dan suara yang merdu membuatkan dirinya menjadi penyanyi Nombor satu di malaysia.

Bukan suara sahaja membuatkan yang ramai tidak jemu β€˜terpukau’ malah ramai juga turut terpuk4u dengan wajahnya yang seperti tidak dim4mah usia juga turut membuatkan netizen suka melihatnya.

Aura istimewanya yang luar biasa itu membuatkan sesiapa yang melihatnya terpegun seperti dalam sebuah video yang telah dimuatnaik di aplikasi Tik Tok apabila Dato Siti sedang menceritakan pengalaman hariannya apabila peminatnya yang sering melalui depan rumahnya yang selalu menjer1t namanya.

Melalui suntingan video itu, Tok ti menceritkan yang mesti ada orang yang akan menjer1t memanggil namanya bila melalui jalan raya depan rumahnya tidak kira la kanak- kanak mahupun orang dewasa katanya, walaupun tidak pasti orang itu akan mendengarnya tetapi tok ti selalu menjawab sahutan tersebut.

Video:

@m.s.zone

Siapa yang buat perangai ni baik mengaku #foryourpage #fyp #sitinurhaliza

♬ original sound – 𝕸𝕾 π–…π–”π–“π–Š – 𝕸𝕾 π–…π–”π–“π–Š

Apabila diterjah ke ruangan komen, rata-rata warganet mengaku pada ruangan komen tersebut yang mereka adalah salah seorang yang suka menjer1t nama Tok ti itu.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : https://www.tiktok.com/@m.s.zone, sinarviral.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*