“Nak bersalin tapi nak anak teman sekali” – Gelagat ibu kucing nak bersalin tarik perhatian ramai

Kucing adalah makhluk yang hampir sama dengan manusia. Seperti juga manusia, melahirkan anak bagi kucing bukan perkara yang mudah juga bagi seekor kucing. Kucing juga tidak suka melahirkan anak bersendirian.

Tetapi ada juga kucing yang tidak suka melahirkan anak dengan kehadiran kucing lain, tetapi menurut doktor haiwan, kucing mudah tertekan apabila melahirkan anak seorang diri dan disebabkan itulah banyak kes kucing memakan anaknya sendiri.

Sebuah video telah dimuatnaik di aplikasi Instagram Reel apabila video berkenaan memaparkan seekor kucing bernama JLo yang ingin melahirkan anak tetapi ingin anaknya yang bernama Sarip menemani dirinya melahirkan anak. Jlo itu dilihat ingin mengangkat sarip untuk menemaninya melahirkan adik-adik sarip.

Dalam rakaman itu, penjaga Jlo itu menyedari yang Jlo hendak melahirkan anak dan memarahi Sarip kerana tidak ingin menemani ibunya beranak dan turut memberi kata-kata semangat kepada JLo yang hendak melahirkan anak itu. Sarip pun degil tak nak teman langsung ibunya beranak.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Sirap Limau (@mysiraplimau)


Ketika diterjah ke ruangan komen, rata-rata warganet mempunyai komen yang berbeza mengenai video berkenaan dan ada juga yang menceritakan pengalaman mereka yang pernah berada dalam situasi yang sama.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : https://www.instagram.com/mysiraplimau/, sinarviral.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*