[VIDEO] “Ingat kan nak solat, Sekali dia bukak silat” – Gelagat anak istimewa bukak silat buat ramai pecah pervt

Setiap insan yang dilahirkan ke dunia ini mempunyai kelebihan dan kekurangan masing-masing. Ada yang dilahirkan sempurna fizikal dan ment4l tetapi ramai juga yang dilahirkan tidak sempurna.

Individu yang mempunyai kelainan upaya ini tidak suka dilayan seperti mereka tidak berkemampuan tetapi mereka semua lebih suka dilayan seperti insan yang lain yang sempurna Fizikal dan ment4lnya.

Sebuah video telah dimuatnaik di media sosial apabila seorang lelaki yang mempunyai “sindr0m down” sedang membuka “bunga-bunga” silat. Pada mulanya nampak seperti sedang solat tapi sebenarnya sedang memulakan silat.

Dalam rakaman tersebut telah memaparkan lelaki yang kelainan upaya itu sedang melakukan pertunjukan silat, bukaan silat dan pertunjukan itu dilakukan seperti seorang pakar walaupun dia mempunyai kelainan upaya. Siap dapat makanan free lagi selepas habis pertunjukan silat.


Apabila diterjah ke ruangan komen, rata-rata warganet tergelak kerana pada mulanya ingatkan lelaki itu hendak solat tetapi rupanya hendak membuat pertunjukan silat.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : https://www.instagram.com/gegar.my/, sinarviral.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*