“Mengalir air m4ta my hero..,” – [VIDEO] Bapa seb4k terima kejvtan hari lahir

Selain hari ulang tahun perkahwinan, hari lahir juga merupakan hari yang sentiasa diingati dan disambut oleh sebahagian dari kita. Menyambut hari lahir atau pun hari-hari bahagia ini sudah menjadi kebiasaan dalam masyarakat kita pada hari ini.

Ada yang menyambut dalam keadaan meriah dan serba mewah namun ada juga yang menyambut dalam keadaan biasa sahaja. Tanpa belon, tanpa orang ramai namun ia cukup memberi makna.

Seperti mana yang dikongsikan oleh seorang wanita menerusi aplikasi TikTok yang memaparkan suasana seb4k sewaktu menyambut ulang tahun kelahiran ibunya.

Menerusi video yang dimuat naik oleh @suzyhardy_24 memaparkan pemilik video yang difahamkan berada di sebuah restoran bersama keluarga tersayang dan bertujuan memberi kejutan sempena ulang tahun kelahiran bapanya.

Apa yang mencvri perhatian ialah reaksi bapa kepada pemilik video yang seb4k sebaik sahaja beberapa orang pekerja restoran datang membawa hadiah beserta kek sempena ulang tahun kelahirannya.

โ€œMengalir air mata my hero..Selamat hari lahir abah,kami sayang abah.,โ€ tulis @suzyhardy_24 di ruangan kapsyen.

Video:

@suzyhardy_24

Mengalir air mata my hero..๐ŸฅฒSelamat hari lahir abah,kami sayang abah..๐Ÿ˜˜ #myhero #abahkami #happybirthdayabah

โ™ฌ bunyi asal – ๐ŸคŸ๐“—๐“ฎ๐”ƒ๐“ป๐”‚ ๐““๐“ช๐“ท๐“ฒ๐“ฎ๐“ต๐ŸคŸ – ๐ŸคŸ๐“—๐“ฎ๐”ƒ๐“ป๐”‚ ๐““๐“ช๐“ท๐“ฒ๐“ฎ๐“ต๐ŸคŸ

Ketika artikel ini ditulis, perkongsian tersebut telah menerima 421.5k tontonan, 22.8k tanda suka dan pelbagai komen dari netizen yang rata-rata turut seb4k melihat momen yang menyayat hati tersebut.

Komen netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebookย Catatan Terakhir

Sumber: tiktok suzyhardy_24

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*