“Terbaik dik awk punya lakonan” – Gelagat budak kecik berlakon tangan tersep1t tarik perhatian ramai

Tidak dinafikan kadang kala telatah kanak-kanak ni boleh membuatkan kita ketawa bila melayan karenah mereka. Sesekali bila melayan telatah mereka, kita akan merasa lega dan terasa hilang penat.

Walaupun gelagat mereka seperti tidak masuk akal tetapi ianya adalah apa yang minda dan pemikiran mereka mahukan dan seringkali gelagat mereka itu memang akan membuatkan sesiapa pun akan terhibur.

Sama juga dengan kanak- kanak yang video mereka yang telah dimuatnaik di applikasi instagram reel ini apabila seorang kanak- yang sedang buat drama air mata. Ingatkan betul-betul la tersep1t tangan tu kat simen tu tetapi rupanya hanya drama air mata sahaja.

Melalui rakaman tersebut, dapat dilihat yang seorang kanak- kanak sedang menangis kerana tanganya tersepit di dalam sebuah simen yang mempunyai lubang pada bahagian tengah tetapi apabila ibunya menghampiri dan menarik tanganya ternyata tanganya itu tidak tersep1t.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Lawak King (@lawak_kangkong)


Bukan sahaja tidak tersepit malahan selepas ibunya itu menarik tangan daripada lubang tersebut dan meletakkan sebuah batu menutupi lubang itu, kanak-kanak itu dengan selamba meletakkan tangannya balik ke dalam lubang itu dan men4ngis. Memang drama sangat kau dik. Lawak betul, boleh dimainnya benda camtu.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : https://www.instagram.com/lawak_kangkong/, sinarviral.co

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*