Penampilan Jadi Buah Mulut

Semalam berlangsungnya Acara Lazada 11.11 Super Show yang berlangsung dengan cukup meriah dimana rancanncangan tersebut bersiaran di TV3. Dalam pada itu, ia juga dihangatkan dengan beberapa artis yang turut hadir dan nampaknya ‘anak dan ayah’ ini juga memeriahkan rancangan tersebut.

Buat peminat drama tempatan berjudul, Kampung People pastinya masih mengingati dengan dua wajah pelakon-pelakon ini iaitu Riena Diana bersama Rashidi Ishak.

Menerusi Instagram, Rashidi Ishak memuat naik foto bersama dengan pelakon jelita itu kepada umum lalu menarik perhatian warganet apatah lagi peminat Kampung People.

 

View this post on Instagram

 

When daughter too pretty to smile . #LAZADASUPERSHOWMY #LAZADABIGGESTONEDAYSALE

A post shared by Rashidi Ishak (@rashidi_ishak) on

“When daughter too pretty to smile,” tulis Rashidi Ishak di perkongsian foto tersebut.

Cukup bergaya dua beranak ini disaat hadir ke acara Lazada tersebut apabila kedua-dua mengayakan busana berwarna hitam sehingga mereka berdua dipuji peminat sekali gus menerima ribuan tanda suka.

Diruangan komen pula, rata-rata peminat tidak melepaskan peluang untuk meninggalkan reaksi buat Rashidi Ishak yang popular sebagai Pak Abu manakala Riena Diana sebagai Laila menerusi drama trending, Kampung People.

“Lailerrr…”

Riena Diana & Rashidi

“Anak cantik, ayah kacak”

Riena Diana & Rashidi Riena Diana & Rashidi

Sempat juga peminat berseloroh mengenai watak isteri Pak Abu dan ibu kepada Laila iaitu Mona yang dibintangi oleh Elly Mazlein apabila dia pada malam tadi mengacara rancangan Meletop.

“Mana Mak Layler kat Meletop lah”

Screenshot_327Screenshot_328

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : HCL

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*