Kalau dia kahwin tapi tak jemput tak tahulah, family tak ada halangan, Sharifah Shahirah

Pertanyaan yang paling kerap semaalm adalah tentang status selebriti Sharifah Sakinah. Setelah muatnaik komen emoji cincin, Ianya bagai memberi petunjuk bahawa dirinya kini sudah jalin hubungan dengan kekasih hati dari Sweden, Michael Hansen.

Ramai netizen di luar sana, tertanya, cincin itu tanda dah nikah ke, atau dah bertunang. Sejak meinggalkan komen emoji cincin itu, tiada kenyataan lanjut dari Sharifah Sakinah.

Untuk mengetahui hal ini dengan lebih lanjut, pihak media telah medapatkan kenyataan dari kakak Sakinah iaitu Sharifah Shahirah atau Shiera.

Akhirnya Shiera menjelaskan, sepanjang yang dia tahu, adiknya itu belum ada jalin hubungan dengan Michael Hansen, belum lagi berkahwin.

 “Ye kah? Sumpah saya memang tidak tahu menahu tentang hal sama ada dia dah berkahwin atau dah bertunang. Tak lah, sebenarnya dia gurau je dengan netizen tu. Tapi kalau dia kahwin tapi tak jemput kita tak tahu lah kan kerana saya memang tidak diberitahu apa-apa pun”.

“Walaupun apa yang terjadi, family kami tak ada sebarang halangan jika dia dah bertemu jodoh yang baru. Itu adalah life dia, cuma saya minta sila doa yang baik-baik untuk Kinah”.

Berkata tentang komen emoji cincin yang jadi viral itu, Shiera merasakan adiknya itu hanya bergurau dan mengusik netizen sahaja.

“Semua pun tahu Sakinah ni jenis macam mana, dia suka mengusik orang, dan happy go lucky”.

“Mungkin komen emoji cincin tu kerana dia nak usik rakyat Malaysia iaitu para netizen di luar sana. Dia jenis yang tak suka cari pasal pun apatah lagi tentang hal yang kecil, cumanya kadang-kadang tu dia terlebih hyper saja”.

“Sakinah itu adik saya, d4rah daging saya. Saya amat sayangkan dia”.

Itulah komen dari Sharifah Shahirah tentang isu melibatkan adiknya Sharifah Sakinah. Nampaknya family pun tak tahu tentang sebarang majlis pertunangan atau pernikahan. Maka mungkin benarlah, Sakinah tu hanya menyakat sahaja.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Terdahulu…

Tahniah Kinah..Patutla berani semacam pose macam tu,Semoga Menjadi Kenyataan

Sebelum ini PELAKON Sharifah Sakinah, 31, mengakui sedang bercinta dengan jejaka Inggeris.

Sakinah yang bercer4i dengan Aliff Adha pada Mei lalu mengakui mula mengenali lelaki terbabit selepas tempoh edahnya tamat.

“Saya gembira dengan keadaan sekarang dan bersifat telus bercakap mengenainya. Ya, saya sudah bertemu pengganti. Kami memang sekepala dan dia seorang jejaka yang baik.

“Kami juga berkongsi tarikh lahir yang sama namun dia tua 10 tahun daripada saya,” katanya sewaktu ditemui di acara produk Wholly Fitz, jenama yang melantiknya sebagai duta.

Sharifah Sakinah Beri Bayangan Sudah Bernikah?

Selepas berc3rai dengan suami Afif Adha Jamil, pelakon Sharifah Sakinah dikhabarkan sedang menjalinkan hubungan istimewa dengan seorang trainer mat saleh yang dikenali sebagai Michael Hansen.

Meskipun Sakinah belum pernah dengan jelas mengesahkan hubungan tersebut, namun terbaharu foto mesranya di dalam kolam renang bersama jejaka tersebut telah menarik perhatian netizen.

Michael menerusi Instagram (IG) miliknya memuat naik foto mereka berdua dengan memberitahu ia satu petang yang menyeronokkan.

“Evening fun (finally a pool to swim in),” tulisnya.

Menerusi tinjuan Gempak di dalam komen entri tersebut, rata-rata warga maya menyangka pasangan itu sudah bernikah.

“Rasanya Sakinah ni dah kahwin. Cuma tak nak cakap,” teka salah seorang pengikutnya.

“Kahwin lah kak Sakinah,” pinta salah seorang netizen.

“Jangan mengundang fitn4h,” tegur salah seorang warga maya.

Sakinah tidak berdiam diri, malah dalam salah satu komen yang memintanya berkahwin, pelakon Bikin Filem itu seolah-olah mengiyakan.

“Maried bro,” pinta salah seorang netizen.

“Already (gambar cincin),” jawab Sakinah.

Jawapan adik kepada Shahrifah Shahira membuatkan sesetengah pengikut di Instagram terkejut dan ada juga yang megucapkan tahniah.

“Wah! If it’s true, congratulations Kinah,” kata salah seorang warganet.

“Alhamdulilah,dah sah patut posing gitu,” jawab salah seorang netizen.

Sakinah ber3rai dengan Afif Adha pada Mei lalu selepas mendirikan rumah tangga selama dua tahun dan mereka dikurniakan seorang anak perempuan.

Dalam pada itu, Sakinah bersyukur anak perempuannya, Anais Adha yang kini berusia tiga tahun masih belum faham mengenai perc3raian dengan bekas suami.

“Sekarang kami gilir seminggu menjaga anak kami. Sedih pula apabila memikirkan mengenainya.

“Dia masih kecil dan belum mengerti. Tapi lebih baik jadi sekaranglah (perceraian),” katanya.

Sakinah dan Aliff melangsungkan pernikahan pada 28 Mac 2018.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : http://transformasi.pw/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*