“Dekat IG Tayang Beg Berjuta..” -Gara-Gara Minta Diskaun Beli Rendang, Nama Rozita Che Wan ‘Naik’

Tular di media sosial semalam apabila nama pelakon jelita, Rozita Che Wan disebut-sebut sebagai selebriti yang did.akwa bersikap tidak sepatutnya ketika berurusan untuk membeli rendang dengan seorang peniaga online.

Malah, menurut individu tersebut, Rozita Che Wan juga turut meminta diskaun harga rendang meskipun tidak mahal mana.

Wanita tersebut dilihat telah memuat naik sebuah bebenang hantaran di laman Twitternya yang menzahirkan perasaan ke.sal dengan sikap Rozita serta selebriti tempatan lain apabila melakukan urus niaga.

Tulis wanita itu, selain gemar meminta potongan harga, artis-artis ini juga tidak mejalankakan ulasan mengenai makanan dengan baik jika diberi percuma untuk urusan ‘rev.iew’.

Meskipun tidak menyebut secara langsung nama selebriti yang dimaksudkannya, ruangan komen hantaran itu telah dihujani dengan jawapan mengenai siapakah gerangan artis tersebut.

Nama Rozita kemudiannya menjadi tumpuan apabila pelakon wanita itu turut memuat naik Instagram Story yang sepertinya merujuk kepada peniaga rendang terbabit.

Rozita Che WanSumber : Instagram Rozita Che Wan  

“Kvrang ajar betul orang berniaga rendang ni!!” tulis pelakon drama Kiah Mai Pulak ini di IG Storynya.

Susulan daripada itu, ramai pengguna media sosial tampil mengcam tindakan Rozita Che Wan kerana tidak menyangka bahawa dia sanggup memperlakukan sedemikian rupa.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : https://beautifulnara.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*