Teruja netizen tengok video gadis ini panggil kucing makan lepas sibuk bermain, rupanya bukan seekor!

Kucing merupakan haiwan yang sangat disayangi oleh pencinta kucing dimana haiwan yang comel ini dapat menghiburkan sesiapa sahaja yang disukainya.

Apabila dijagakan sejak kecil juga, kucing akan menjadi sangat manja yang mana dapat disaksikan oleh wargamaya di media sosial yang kini ruangan aplikasi tersebut telah dihujani dengan video si comel kesayangan ramai.

IMG_20210816_094102

Pun begitu, bagi video dikongsikan oleh seorang individu atas nama akuan Acomz, dia mencetuskan ramai netizen sangat teruja menyaksikan telatah kucing peliharaannya.

Mana tidaknya, bukan seekor malah netizen yang mengira sendiri kucing peliharaannya dalam salah satu videonya melihat hampir 10 ekor yang dijaganya dalam sebuah kawasan yang cukup besar.

Dalam video yang dimuat naik juga memaparkan bagaimana comelnya telatah kucing-kucing peliharaannya yang perlu di panggil gadis ini dengan cara berbeza untuk mereka makan apabila terlalu syok bermain.

Dalam pada itu, netizen diruangan komen menghujani dengan reaksi-reaksi menghiburkan kerana tercuit hati dengan gelagat gadis berkenaan panggil kucing untuk makan.

“Sama weh aku ketvk jer pinggan nasi dorang terus datang lepas tu subuh bunyi je bukak bilik penuh menunggu…”

KucingKucing

“Boleh masuk Olympics dah kucing dia ni hahahaha comel je semua”

IMG_20210816_094206

“Ulang tengok video”

IMG_20210816_094134

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : HCL

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*