“Dia Pnya ‘Letak Sedikit’ Mcm ‘Vibes’ Nk Memasak…” -Haqiem Rusli Cover Lagu Cinta Atau B3nci, Raih Perhatian Ramai

Ridzuan Haqiem Rusli merupakan seorang penyanyi, komposer, penulis lirik dan pelakon lelaki Malaysia. Beliau dilahirkan pada 16 Jun tahun 1998, berasal dari Hulu Langat, Selangor. Memulakan kerjayanya dalam dunia hiburan setelah menjadi naib juara pertandingan nyanyian kanak-kanak Idola Kecil musim pertama. Pada tahun 2016, beliau melancarkan album studio pertamanya, Segalanya.

Pada 19 November 2021, Haqiem sah bergelar suami kepada Wan Anis Sofea Wan Zamzuri dengan dua kali lafaz dalam majlis nikah yang langsung di Masjid Raja Haji Fi Sabilillah, Cyberjaya. Majlis perkahwinan mereka dihadiri oleh keluarga dan kenalan terdekat.

Perkongsian klip durasi pendek ini disiarkan oleh akaun Haqiem Rusli sendiri. Video klip ini menunjukkan di mana beliau menyanyikan lagu berjudul Cinta Atau B3nci, oleh penyanyi aslinya yang dari negara jiran iaitu Geisha.

Nyanyian beliau yang ditukar genre, telah mendapat pujian ramai dengan bakatnya serba boleh untuk membuat lagu.

Video:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by DaebaKing (@daebakingz)

Netizen turut memberi kata-kata yang positif diruangan komen, mengatakan beliau sangat berbakat dari segi membuat lagu, lirik dan menyanyi. Oleh itu, nyanyian beliau yang tukar genre lagu itu telah raih perhatian ramai.

Perkongsian video klip di Tiktok ini dapat sambutan orang ramai sebanyak 352.0K penonton, 39.8K sukaan dan 632 komen.

Komen netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : sinetronmalaya.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*