Peminat Teruja Tengok Diana Amir Meluncur Ais Pakai Jubah dan Niqab – ‘Dah Macam Elsa Versi Muslimah’

Selepas tampil berniqab pada awal tahun lalu, pelakon dan pengacara Diana Amir kini dilihat semakin memperlahankan rentak dalam bidang seni kerana memberikan sepenuh tumpuan soal keluarga terutama tiga orang cahaya matanya.

Pertama kali meluncur ais pakai jubah

Terbaharu, Diana Amir atau nama sebenarnya Nurdiyana Amir Hashim telah memuat naik sebuah rakaman video yang memaparkan dirinya dan keluarga sedang beriadah di sebuah gelanggang luncur ais.

Rakaman yang dimuat naik di laman IG milik Diana itu mendapat perhatian ramai apabila di dalam rakaman tersebut Diana dilihat turut beriadah meluncur ais bersama anaknya. Apa yang menarik perhatian wargamaya apabila Diana tampil berjubah hitam dan berniqab ketika sedang asyik meluncur.

Biarpun bejubah dan berniqab, Diana mengakui itu kali pertama dia meluncur ais dengan berpakaian begitu. Diana turut mengakui pandangannya jauh lebih jelas walaupun wajahnya berniqab.

Video:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by D I A N A A M I R (@dianaamir)


Diana Amir mula tampil berhijab pada tahun 2011 dan pada awal tahun ini Diana dilihat mengenakan niqab.

Diana mendirikan rumah tangga dengan Mohd Habibullah A Rahman pada 25 Oktober 2013. Mereka dikurniakan tiga cahaya mata, Khaulah Al Azwar, Khadija Azzehra, dan Muhammad Khalid Al Habib.

Di ruangan komen, rata-rata peminat memberi pelbagai reaksi terhadap video tersebut. Ada juga yang mengagumi Diana Amir yang kelihatan sangat sopan biarpun sedang meluncur ais.

Komen netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : Oh bulan

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*