[Vide0] Adik Beradik Selamatkan Budak Ses4t Di Mall, Ramai Seb4k Lihat Reaksi Ibu Bila Jumpa Anak

HiIang anak di pusat beli-belah sudah tentu akan membuatkan ibu bapa tr4uma setiap kali membawa mereka keluar.

Tidak dinafikan, bukan mudah untuk menjaga anak yang ramai apabila membawa mereka berjalan. Tambahan pula, jika anak kita lasak dan suka berlari ke sana sini. Pantang leka sikit, tahu-tahu dah hiIang atau ses4t.

Namun, sebuah video yang tular baru-baru ini di laman TikTok memaparkan kebaikan dua beradik yang menyelamatkan seorang budak perempuan ses4t di shopping mall telah mengundang seb4k ramai.

Datang mall sebab nak beli face mask je, sekali terjumpa budak tengah n4ngis sebab ses4t

Menerusi video berdurasi 2 minit 59 saat yang dimuat naik oleh @sharifah.azhar, kelihatan dia dan adiknya sedang berada di IOI Mall.

Dia yang pada awalnya hanya mahu singgah sebentar di situ untuk membeli face mask tiba-tiba terjumpa seorang budak perempuan yang ses4t. Adiknya pantas mendukung budak itu yang berlari-lari sambil men4ngis kerana tidak jumpa ibunya.

Mereka dilihat bersungguh-sungguh membawa budak itu ke setiap tempat untuk mencari ibunya. Malah, mereka siap memujuk budak itu dengan membelikan air untuknya supaya dia lebih tenang.

Tidak lama selepas itu, mereka berjaya menemukan budak itu dengan ibunya di depan entrance Lotus’s. Apa yang membuatkan ramai seb4k adalah apabila ibunya men4ngis sambil memelvk anaknya itu kerana ris4u si anak dib4wa lari oleh 0rang jah4t.

Vide0;

@sharifah.azhar

SYUKUR ALHAMDULILLAH. Thank you ALLAH kerana telah permudahkan urusan kami mencari ibu, anak kecil nih ???. Thank you so much my lil brother ?#budakhilang #shoppingmall #ioicitymall #fyp #fypシ #fypシ゚viral #fypdongggggggg #malaysiatiktok

♬ original sound – sharifah.azhar – sharifah.azhar

Ibunya sempat mengucapkan terima kasih kepada mereka kerana menyelamatkan anaknya yang ses4t itu.

“Allahu, sebaknya part mak dia n4ngis tu. Thank you dik, you did a great job” – Warganet

Ketika artikel ini ditulis, video berkenaan telah berjaya meraih 1.4M tontonan, 156.9K tanda suka serta 2K perkongsian di laman TikTok.

Tinjauan di ruangan komen mendapati rata-rata warganet turut berasa seb4k melihat reaksi ibu budak perempuan itu selepas berjumpa semula. Ramai yang faham bagaimana rasanya apabila hiIang anak secara tiba-tiba seperti itu.

KOMEN NETIZEN;

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber; TIKTOK / https://says.com/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*