[VIDEO] “Amboi dramatic sgt penat dia siap hemp4s badan” – Gelagat si bulus terl4mpau penat bekerja cvri perhatian ramai

Setiap hari banyak karenah haiwan seperti kucing yang dikongsikan di laman aplikasi media sosial seperti laman Instagram atau laman Tik Tok. Pelbagai cerita menarik yang membuatkan ramai yang suka menonton karenah haiwan yang comel dan manja ini.

Terutama bila melibatkan kucing, kucing antara yang paling diminati oleh ramai penggemar haiwan peliharaan. Kucing mempunyai satu tarikan yang membuatkan ramai yang suka bermain dan memelihara sebagai hobi mereka.

Sebuah video telah dimuatnaik di laman aplikasi Tik Tok apabila seekor kucing yang dilihat memasuki sebuah rumah dengan keadaan yang seperti sangat letih. Bila dah balik tu terus berbaring seperti sudah seharian suntuk bekerja lagaknya.

Rakaman video itu mendapat perhatian ramai pencinta kucing dengan tontonan beribu orang dan tidak kurang juga yang memberikan komen di bahagian komen. Lagak kucing yang comel itu membuatkan sesiapa yang menontonnya akan tergelak dengan telatah comel penat itu.

Video:

@zhorifariff

Tolong jangan ganggu sy letih ni #cats #catslovers #catsoftiktok

♬ original sound – zahirahulfah1 – zahirahulfah1

Menjengah ke ruangan komen pula, ramai yang meninggalkan komen comel apabila berbaring begitu dan ada juga yang geram dan ingin menggomoi kalau kucing comel itu ada di depan mereka.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : https://www.tiktok.com/@zhorifariff / Koleksi Viral

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*