“Bah4ya Betul Pandangan Tu..”- Peminat Puji ‘Chemistry’ Amir Masdi Dan Shila Amzah Nyanyi Lagu Baldu Biru

Menerusi satu klip yang dikongsikan oleh seorang penyanyi terkenal iaitu Shila Amzah mendapat perhatian ramai apabila beliau menyanyikan lagu zaman 90-an bersama seorang penyanyi lelaki iatu Amir Masdi.

Perkongsian tersebut membuat para peminat terpukau akan keserasian mereka ketika menyanyikan lagu Baldu Biru yang dinyanyikan oleh Awie dan Ella.

Nyanyian semula dari Amir dan Shila memberi satu nafas baru dengan kelainan yang cukup sedap didengari sehingga mereka mendapat pelbagai pujian di ruangan komen.

Tambahan pula, perkongsian Shila di laman Tiktok itu mendapt perhatian oleh Ella sehingga penyanyi Ella memuji nyanyian mereka. Namun yang menarik perhatian ramai adalah pandangan Amir Masdi ketika menyanyi sambil memandang raut wajah Shila.

VIDEO;

@shilaamzahofficial

Korang request full #baldubiru ,nah amek la..me and amir dah surrender 😂💙

♬ original sound – shahilaamzah – shahilaamzah

Keserasian dan kemerduan mereka ketika menyanyikan lagu tersebut membuatkan klip tersebut mendapat tontonan yang banyak di laman Tiktok.

Shila yang teruja menyanyikan lagu tersebut bersama Amir Masdi membuatkan lagu tersebut memberi seribu makna kepada mereka. Apa apa pun para peminat mendoakan yang terbaik buat mereka dalam terus berkarya dalam kerjaya masing masing.

KOMEN NETIZEN;

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber; TIKTOK / https://sinetronmalaya.com/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*