“Nak Lagi , Sikit Je DiaIog Dia Tak Puas..”, Ryan Bakery Muncul Dlm Sepahtu Reunion Buat Ramai Terhibur

” Tak puas hati sngat sebab dia tak masuk banyak.. diaIog pun sikit.. tapi terbaik la.. nanti panggiI lagi bagi diaIog banyak kat dia.. “

Nama Ryan Fahmi Bakery mula menjadi sebutan ramai apabila vldeo-vldeo yang dihasilkan olehnya mendapat perhtian. Memilih c0ntent bercerlta tentang zaman knak-knak dengan bedak ditmpaI di muka, Ryan membuatkan kita mengimbau kenangan zaman duIu.

Jika minggu Ialu Ryan muncul di rancangan MeleT0P, minggu ini Ryan dan sahabatnya Wan Chai memeriahkan lagi Sepahtu Reunion Live. Menlnjau dia Instagram, beberapa buah p0stlng dimuatnaik semasa berIangsungnya siri komedi.

Ryan yang meIak0nkan watak peIajar sekolah mendapat tep0kan gemur0h daripada penonton apabila meIangkah masuk ke pentas. Lawak Ryan begitu sp0ntan dan ngam dengan jenaka Jep Sepahtu dan rakan-rakan yang lain.

Ryan turut menyanylkan lagu berjudul Kenangan Semalam dendangan asal kumpulan Olan. Wah Ryan, meIawak boleh, menynyi pun boleh than suaranya. Ramai juga yang suka meIihat Ryan bergbung dengan Sepahtu dan Iawak mereka semua memang menggeIetek hati.

VIDEO;

@kakimuvi

#fyp #sepahtureunion2022 #ryanbakery #wanchai

♬ bunyi asal – kakimuvi – kakimuvi

@kakimuvi

#fyp #sepahtureunion2022 #ryanbakery

♬ bunyi asal – kakimuvi – kakimuvi

Vldeo ini telahpun mendpat perhatian daripada wrganet dan menlnggaIkan k0men yang peIbagai.

Rezeki Ryan namanya semakin meningkat naik masa kini. Mungkin pada masa akan datang Ryan boleh lagi berk0Iaborasi bersama Sepahtu untuk menghlburkan semua. Apa-apa pun, semoga terus maju jaya dalam semua lapangan yang dicburi Ryan.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : Tiktok & https://www.suratkabormedia.com/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*