Comelnya Emirhan! Anak Lelaki Anzalna Dipuji Ramai.. Wajah Persis Baby Turkey

Pada Mei lalu, Anzalna telah selamat melahirkan seorang anak lelaki yang diberi nama Mohamad Emirhan. Kehadiran Emirhan yang comel itu berjaya membuatkan rata-rata pengikut ibunya di media sosial teruja dengan kecomelan si kecil ini.

Terbaru di laman instagram milik Anzalna ada memuatnaik beberapa gambar anak kedua yang kini berusia tiga bulan itu menjadi perhatian rata-rata wargamaya kerana kekacakannya seakan kacukan Itali.

Alhamdulillah Emirhan is 3 months old. Grandma panggil dia budak Turkey! hahahahhaha Sepanjang pregnant mommy asyik tengok Turkish drama beratus episodes dengan grandma.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Anzalna Nasir (@anzalnanasir88)


Mempunyai raut wajah yang comel dengan memiliki kulit putih melepak, kehadiran Emirhan di akaun media sosial ibunya menjadi keterujaan ramai.

Menerusi perkongsian gambar Emirhan di Instagram milik Anzalna memaparkan bayi lelaki berkenaan dipegang oleh neneknya. Bukan sahaja neneknya yang beri gelaran ‘baby Turkish’ malah rakan peminat juga turut tinggalkan komen sedemikian.

Sebelum ini, Anzalna yang melahirkan Mohamad Emirhan pada tanggal 20 Mei lalu melalui kaedah pembedhan enggan mendedhkan jantina bayi kerana ingin memberikan kejutn kepada ahli keluarga yang sedang bercuti di Eropah.

Anzalna atau nama sebenarnya, Nur Anzalna Md Nasir, 34, berkahwin dengan Hanif, 34, pada 21 Februari 2016 selepas beberapa tahun menyulam cinta.

Sekadar info, pelakon ini juga memiliki dar4h kacukan Melayu, Cina ,Pakistan dan Bugis. Bapanya berketurunan Cina manakala ibunya berketurunan Pakistan. Jadi tidak hairanlah anak-anaknya cantik dan comel belaka.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : IG Anzalna, tehtarikkaw.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*