[VIDEO] “Ajar oyen g remp1t” – Gelagat kucing naik moto keluar malam minggu buat ramai terhibur

Setiap hari pelbagai karenah dan telatah yang dikongsikan di media sosial mengenai haiwan peliharaan masing2. Sebenarnya ramai orang yang suka berkongsi telatah dan karenah haiwan peliharaan mereka di media sosial.

Tidak dinafikan bahawa kucing merupakan kegemaran ramai orang. Telatah kucing ini membuatkan ramai yang terhibur jika memang mereka ini peminat kucing. Jika peminat kucing, apa jua telatah kucing mesti disukai oleh mereka.

Kebanyakan kita semua pada hari minggu akan meluangkan masa untuk bersantai sambil lepak dengan menunggang motosikal, begitu juga dengan seekor kucing kesayangan ini yang dibawa oleh tuannya untuk bersiar-siar sambil menaiki motorsikal.

Rakaman video yang berdurasi kurang seminit itu memperlihatkan seekor kucing berwarna oren yang sedang bersantai dan duduk di depan motorsikal sambil mengambil angin malam bersama tuannya. Mungkin setelah seharian di rumah, kucing comel itu mengambil angin di luar bersiar-siar.

Video:

@ddaireykeyel

Kucing pun nak keluar jalan jalan malam minggu siap pakai helmet lagi nak suasana

♬ Bila Orang Dah Benci – ʀɪᴢᴛᴀᴋʟᴇɴᴀ⚡️

Telatah yang comel itu membuatkan ramai netizen yang meninggalkan pelbagai komen pada video berkenaan dan salah satunya adalah comel kerana melihatkan kucing itu yang memang menikm4ti perjalanan itu dengan penuh nikmat.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : https://www.tiktok.com/@ddaireykeyel, sinarviral.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*