“Kau Nyanyi Tade Break Dik..”- Konfiden Nyanyi Salah Lagu, Siti Nordiana Tercengang Lepas Dengar

Menerusi satu klip yang dikongsikan oleh Siti Nordiana di laman Tiktok berkenaan salah seorang peminat beliau yang begitu konfiden menyanyikan lagu bersama beliau sehingga membuatkan ramai terhibur kerana tidak menyedari lagu yang dinyanyikan oleh beliau ternyata salah.

Berikutan itu, pemuda yang bertuah dapat bersama sama duet bersama penyanyi kegemaran itu kelihatan begitu malu setelah ditegur oleh hos yang berada di situ.

Dalam klip tersebut, kelihatan Nana dan pemuda itu bersedia untuk berduet bersama dnegan lagu pilihan penyanyi tersebut. Namun disaat mereka ingin memulakan nyanyian, pemuda tersebut memulakan langkah terlebih dahulu namun terlajak perahu tidak boleh diundur, konfiden yang ada pada pemuda itu cukup membuatkan para penonton yang berada di situ terhibur kerana beliau menyanyikan lagu yang salah sehingga membuatkan Nana tercengang setelah mendengarnya..

Video:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Siti Nordiana Alias (@sitinordiana)


Namun begitu, nyanyian beliau berjaya ditegur oleh hos yang berada di situ iaitu Nabil Ahmad dan Pak Azad. Mereka yang cuba menahan ketawa terus memegang pemuda tersebut untuk berhenti bernyanyi.

Nana yang berada di situ kelihatan begitu terhibur melihat gelagat peminat beliau sehingga sanggup berkongsikan klip tersebut sebagai tanda kenang kenangan di waktu yang datang.

Komen netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : sinetronmalaya.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*