“Skrip Tu Kena Ingat..”- Jep Selambe B4ntai Tokram Dekat Live, Ini Gelagat Tokram Bikin Ramai Dekah

Menerusi satu klip yang dikongsikan di laman Tiktok berkenaan sketsa di Sepahtu Reunion cukup membuatkan para penonton terhibur menonton rancangan tersebut di telveisyen.

Berikutan itu, Jep yang dikatakan begitu genius dalam memainkan peranan dlaam memegang watak dalam sketsa cukup membuatkan beliau menjadi perhatian ramai apabila beliau memb4ntai artis otai yang hadir sebagai tetamu jemputan pada ketika iaitu Tokram. Keakraban Sepahtu dengan Tokram dapat dilihat walaupun mereka bertemu dalam sketsa di rancangan itu.

Klip yang menggemparkan semua apabila Jep menyerang Tokram dengan punchline yang membuatkan gelagat Tokram menjadi hiburan semua. Para pelawak yang berada di situ menyedari bahawa artis otai terlupa skrip kerana berlakon dengan keadaan yang begitu berhati hati.

Lantas pada itu, Jep sanggup mengambil skrip Tokram dan membantu beliau utnuk mengingati skrip tersebut namun Tokram kelihatan begitu geram setelah diusik begitu oelh Jep.

Video:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by @cepatberita


Namun keseluruhan sketsa tersebut dikatakan begitu meriah dengan gelak tawa para penonton pada ketika itu dengan lawak sponton yang diberikan oleh barisan pelawak dan artis jemputan.

Apa apa pun para peminat mendoakan yang terbaik buat barisan pelawak semoga dapt terus menghiburkan para penonton dengan karya yang menghiburkan di waktu yang akan datang..

Komen netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : sinetronmalaya.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*