“Mcm Laki Terp4ksa Lay4n Bini..” – Beriya Zizan Razak Hafal Step. Dah Biasa Main Tiktok Ke Zizan? – Netizen

Menerusi satu perkongsian video yang dikongsikan oleh pemilik akaun Tiktok My Meletup. Beliau yang berkongsi mengenai Zizan Razak bersama dengan Elizabeth Tan yang mengikuti membuat trend Tiktok ‘Kadang Bikin Aku Kesal’, namun pergerakan step zizan mencuri perhatian ramai.

Zizan Razak atau Mohd Razizan Abdul Razak ialah seorang pelawak, pengacara, pelakon, penyanyi dan ahli perniagaan Malaysia. Beliau ialah naib juara Raja Lawak musim pertama, malahan ketika awal kemunculannya beliau dipanggil sebagai Zizan Raja Lawak.

Menurut perkongsian video tersebut, step yang ditunjukkan oleh Zizan seolah olah dia sudah terbiasa membuat Tiktok apabila gayanya yang bersahaja malah tidak kekok melakukan gerakan melalui trend tersebut.

“Beriya Zizan hafal step tau, Dah biasa main tiktok ke Zizan? – Tulisnya di caption video tersebut.

Walau apa pun, rata-rata daripada netizen tetap terhibur dengan gelagat yang dilakukan oleh mereka berdua sehingga video tersebut mencecah sehingga lebih daripada 400,000 tontonan.

Elizabeth Tan Su Mei, juga dikenali sebagai Lizzy ialah seorang penyanyi, model dan pelakon Malaysia berketurunan Cina. Elizabeth memulakan kerjaya muziknya dengan menghasilkan single “Knock Knock”.

Elizabeth Tan yang memakai baju gaun merah ditutupi dengan jacket jean dibahagian luar turut mendapat perhatian apabila gelagatnya yang comel membuat trend tersebut mencuit hati netizen.

“Cantik betul Elizabeth Tan ni”,

“Comel jee Lizzy ni”,

“Alah alah alah comel lah dorang ni”, – Komen netizen sebegitu.

VIDEO;

@mymeletop

Beriya Zizan hafal step tau! Dah biasa main tiktok ke Zizan? #zizanrazak #elizabethtan #Abanglongfadil3

♬ Tiba-Tiba Speed Up – liriklaguツ

KOMEN NETIZEN;

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : https://propernewsd.com/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*