[VIDEO] Wanita minta kucing doakan supaya dapat zvriat buat ramai seb4k

Gara-gara terkenal dan comel dipandang, itulah antara sebab kucing sering menjadi pilihan ramai untuk dijadikan sebagai haiwan peliharaan. Selain itu, mereka juga sangat manja sekali gus dapat menjadi penyeri hidup seseorang apabila dilanda masalah atau kesedihan.

Bukan sahaja si comel kucing ini bijak dan manja malah kadang kala kelakuan lucunya mengundang pemilik juga hairan terutama apabila merayap keluar rumah namun perlu di jemput pulang.

Walaupun comel, kadang-kadang kucing ni ada perangai anehnya sendiri.

Terbaru menerusi satu video tular di laman tiktok yang dimuatnaik oleh @iman_garage memaparkan seekor kucing yang sedang berjalan ke arah pemilik video di suatu tempat yang difahamkan di Masjid Nabawi.

Apa yang mencvri perhatian ialah permintaan pemilik video kepada kucing yang berjalan ke arahnya, iaitu mendoakannya supaya mendapat zvriat.

“Doa kucing,” tulis @iman_garage di ruangan kapsyen.

Video:

@iman_garage

Doa kucing #fypシ #fyp

♬ original sound – dewi – dewiadja

Ketika artikel ini ditulis, perkongsian tersebut telah mendapat 387.5k tontonan, 45.7k tanda suka dan pelbagai komen dari netizen yang rata-rata turut seb4k dan turut mendoakan supaya apa yang dihajati pemilik video ditunaikan.

Komen netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : tiktok @iman_garage

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*