[VIDEO] Lama Tak Balik, Anak Buat Suprise. Reaksi Ibu Undang Seb4k

Ker1nduan seorang ibu akhirnya terubat selepas anak lelaki mereka pulang ke rumah dan membuat kejvtan. Rata-rata netizen yang melihat video tersebut akui seb4k melihat reaksi ‘berharga’ warga emas ini.

Menerusi video dikongsi seorang pengguna TikTok, dikenali sebagai Datinbusy memaparkan seorang pegawai polis yang lengkap berpakaian kemeja putih berseluar hitam membuat kejvtan kepada ibunya.

Difahamkan, pegawai polis ini sudah lama tidak berjumpa dengan ahli keluarganya yang lain berikutan menjalani latihan di Pusat Latihan Polis (PULAPOL).

Apa yang lebih mervntun hati, apabila melihat ‘reaksi’ ibunya yang mengalirkan air m4ta sejurus melihat anak lelaki mereka pulang ke rumah.

“Sedih time angah habis rekrut xboleh pegi amik dia. So kita suprise umi dkat rumah je hehe,” tulis Datinbusy di ruangan kapsyen video.

Video:

@datinbusy

sedih time angah habis rekrut xboleh pegi amik dia 😭❤️ so kita suprise umi dkat rumah je hehe🫶🏻🫶🏻 #pulapolairhitam #pulapahairhitam #pulapahsiri42021 #fypシ

♬ original sound – datinbusy – datinbusy

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata netizen turut seb4k melihat video tersebut dan turut meluahkan rasa r1ndu buat keluarga yang berada di kampung halaman.

Komen netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : tiktok Datinbusy

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*