“Fatima anugerah Allah SWT yang terindah,” – Fazura titip ucapan hari lahir buat anak tercinta

Si cilik popular yang diberi nama Nur Fatima Aisya ini nampaknya semakin membesar dengan begitu comel disamping ibu ayahnya, Nur Fazura dan Fattah Amin.

Sudah genap usia dua tahun ini, Nur Fatima Aisya juga dilihat sudah boleh berjalan dan gelagat anak selebriti ini juga tidak terkecuali daripada mendapat perhatian umum terutama peminat anak selebriti.

Untuk makluman, hari ini merupakan hari ulang tahun Nur Fatima Aisya yang ke-2 tahun. Justeru itu, meneruis laman Instagram, Fazura memuat naik satu video dan menitipkan ucapan buat anak kesayangannya itu.

Selamat hari ulangtahun yang kedua wahai puteri ku, Nur Fatima Aisya.

“Tiada kata-kata yang can truly explain how I feel about you.. Fatima anugerah Allah SWT yang terindah buat mommy since the first day I found out you were in my womb. In just a blink of an eye, you are now 2..

“Seeing you grow up before my eyes as this beautiful, compassionate, curious, loving and strong girl makes me whole everyday. Syukur Alhamdulillah for you and our special bond everyday.. may you always need mommy and want me to be there for you.

“Happy birthday sayang.. doa mommy selalu, semoga Fatima dilindungi Allah SWT.. mendapat petunjuk, hikmah serta hidayahNYA. Semoga menjadi anak solehah yang penuh adab, pandai berbudi bahasa dan berjaya di dunia akh1rat.. mudah mudahan.. aminnn

“Mommy loves you beyond words.. as you grow older, I hope one day you’ll see this and more of how much I love you..

“Di kesempatan ini juga, Faz berdoa semoga semua para ibu-bapa yang masih mengharapkan kurniaan zuriat, Semoga dipermudahkan segala urusan.. dimakbulkan segala doa-doa dan segera dikurniakan zvriat yang soleh dan solehah.. aminnn ,” tulis Fazura di ruangan kapsyen.

Video:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Nur Fazura (@missfazura)


Ketika artikel ini ditulis, perkongsian tersebut telah mendapat 69.7k tanda suka dan pelbagai komen dari netizen yang rata-rata turut mengucapkan Selamat Hari Lahir kepada Fatima.

Untuk makluman, Fattah dan Fazura berkahwin pada 27 November 2017 dan mereka dikurniakan seorang anak perempuan, Nur Fatima yang kini berusia dua tahun.

Komen netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : instagram missfazura

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*