“Dvgaan Tunang Ni Memang Kuat…” – Pemuda Berjalan Seorang Diri Di Malam Hari Ak1bat P4tah Hati

Menerusi halaman tiktok, tular satu video menunjukkan seorang lelaki yang berjalan seorang diri di jalan raya. Video tersebut mendapat sebanyak 500 ribu tontonan dan 40 ribu sukaan.

Di ruangan komen ramai netizen yang seb4k dan kesian dengan keadaannya. Ramai juga menyatakan yang mereka faham dengan apa yang dilaluinya.

Berikutan video tersebut, tuan punya badan sudah memberitahhu punca sebenar. Dia berkata yang alhamdulillah situasi sudah selesai dan kedua belah pihak sudah berbincang dengan baik. Dia juga berkata yang tindakannya malam tadi luar kawalan dan mengikut emosi.

Tambahan lagi, dia berkata yang dia tidak menyalahkan pihak perempuan sepenuhnya, hal ini kerana dia mengaku yang dirinya terlalu overprotective dan mengongkong. Pemuda itu juga berharap yang pihak netizen tidak mengeluarkan spekulasi sendiri dan membiarkan pihaknya selesaikan sendiri.

Video:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Zack (@lawak_laah)


Dugaan tunang ni memang kuat. Banyak pasangan yang diuji hingga ada yang memutuskan pertunangan. Sebab tu lebih baik jika jangka masa pertunanangan itu sekejap dan perkahwinan dipercepatkan.

Apa-apa pun, min doakan yang baik-baik untuk abang ni. Percayalah, jika jodohmu sudah tertulis dengannya, dia pasti menjadi milikmu.

Komen netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : sinetronamalaya.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*