“Hijrahlah Utk Menjadi Baik, Bkn Utk..” – Penampilan Lisa Surihani Terima Pujian Dan Raih Sokongan Ramai

Menerusi satu perkongsian video yang dikongsikan oleh pemilik akaun Tiktok Lisasurihaniiyusri. Beliau yang berkongsi mengenai satu video di mana dirinya menjadi perbualan hangat dalam kalangan warganet yang teruja melihat perubahan dirinya kini.

Datin Lisa Surihani Mohamed ialah seorang pelakon, model, pengacara dan jurucakap produk Malaysia. Beliau mula bergiat aktif dalam dunia hiburan tanah air sejak 1997 ketika berusia 11 tahun menerusi iklan Ovaltine yang menjadi kemunculan sulungnya di televisyen.

Perkongsiannya di halaman tiktok miliknya telah mencvri tumpuan ramai apabila petikan yang menarik dimasukkan ke dalam videonya itu.

Menurut perkongsian video yang berdurasi selama 16 saat itu, memaparkan Lisa Surihani sedang berjalan sambil menikm4ti keindahan pantai yang terletak di suatu tempat.

“Hijrahlah untuk menjadi baik, bukan untuk dipuji baik”, – Tulisnya di caption video tersebut.

Video:

@lisasurihaniiyusri_

alhamdulillah 🙂 #lisasurihani

♬ CINTA Ku by The4aith Reckless Malay – Muhammad Bin Maharoff

“Hijrah bukan bererti kamu tidak lagi menjadi diri sendiri. Kerana hijrah adalah kamu tetap menjadi diri sendiri dengan keadaan yang lebih baik daripada sebelumnya”, – Tulisnya lagi.

Menurut sumber, sebelum ini suaminya iaitu Yusry pernah mended4hkan bahawa dia tidak mem4ksa isterinya itu untuk berubah dan memaklumkan perubahan isterinya itu adalah atas niatnya sendiri.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : https://propernewsd.com/, sinarviral.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*