Tak Sempat Sampai Hospital, Wanita Lahirkan Anak Dalam Kereta… Suami Sempat Rakam Detik Cem4s

Seorang wanita di Filipina berkongsikan detik cemas dirinya melahirkan anak kedua di dalam kereta dan momen itu sempat dirakam oleh suaminya sendiri yang berhenti di bahu jalan untuk menunggu ketibaan bantuan dari paramedik.

Jarak hanya 2 kilometer dari rumah

Pasangan tersebut akhirnya menimang cahaya mata perempuan dengan bantuan dari pasukan paramedik yang tiba di lokasi untuk memudahkan urusan si ibu melahirkan anak dengan selamat selepas hanya sempat memandu sejauh 2 kilometer dari rumah. Difahamkan hospital berdekatan berada 57 kilometer dari rumah mereka.

Pemilik akaun TikTok itu sendiri turut menasihati orang ramai terutamanya ibu-ibu mengandung untuk terus ke hospital sekiranya mengalami contraction yang kerap agar dapat mengelakkan situasi yang tidak diingini semasa berdepan dengan situasi cem4s.

Video:

@iamshaiigirl

Little girl was so excited to see the world hahaha #normaldelivery #fastlaboranddelivery #paramedic #carbirth #pregnancy #birth #fyp

♬ เสียงต้นฉบับ – KittyNatacha – Kittynatachashop

Perkongsian itu menerima ratusan komen dengan ucapan tahniah dari pengguna TikTok yang lain malah ada juga yang memuji bahawa wanita tersebut merupakan ibu yang kuat kerana mampu untuk melahirkan anak di dalam kereta tanpa peralatan bersalin yang lengkap seperti di hospital.

Tahniah si ibu! Selamat juga melahirkan anak yang comel dan mampu kawal keadaan dengan baik sekali.

Komen netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : ohbulan.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*