“Cium Batu Nis4n Pun Rasa Puas” – Noorkhiriah Men4ngis Di Kvbur, Rindu Arw4h Bapa

Pemergian bapa tersayang semenangnya meninggalkan bekas di hati pelakon, Noorkhiriah. Sebagai seorang anak, hilang sudah tempat bermanja dan juga kasih sayang seorang ayah buat selamanya.

Disebabkan itu juga, Khiriah tidak dapat menahan seb4k dan men4ngis sewaktu menziarahi kvbur arw5h bapanya baru-baru ini.

Menurut Khiriah atau nama sebenarnya Noorkhiriah Ahmad Shapie, rindu paling s4kit adalah rindu pada mereka yang telah tiada.

“Orang selalu nampak akak gelak… Tapi bila bahagian ini akak kalah… Rindu paling sakit… Ayah adalah lelaki pertama yang tak pernah s4kitkan hati anak dia.

“Sangat betul dik… Masa ni empangan akak pecah, hari lahir arw4h ayah 3/12 baru-baru ini. Semua anak-anak balik.

“Genap 69 tahun kalau ayah akak masih ada… Cium batu nis4n pun akak dah rasa puas sangat. S4kit rindu ni, s4kit sangat. Semoga pak tenang kat sana. Al- Fatihah…” lu4hnya.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Noorkhiriah Ahmad Shapie (@khiriah17)


Dalam pada itu, Khiriah juga menasihatkan kepada mereka yang masih mempunyai ibu bapa untuk menjaga mereka dengan baik dan penuh kasih sayang.

“Pada yang masih ada keduanya jagalah elok-elok… Sebab semua berbalik pada kita nanti… Arw4h ayah akak terror masak meggi @kembojacempaka_ dendiam auk rekod ya,” coretnya.

Komen netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : gempak.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*