“Sat penat bagi amik nafas dulu” – Alahai comel je, Pandai sungguh dia berkata-kata

Masih ingatkah anda dengan sebuah video yang pernah tular di media sosial pada dua tahun lepas apabila video tersebut sedang memaparkan seorang kakak yang sedang menasihati adiknya yang berumur empat tahun.

Ramai yang menyukai video tersebut sehingga ianya menjadi tular kerana ramai warganet yang terpegun melihat seorang kakak yang sedang menasihati adik lelakinya yang tidak solat dan suka membuat perangai.

Terkini sebuah video telah dimuatnaik di laman Aplikasi Instagram Reels tentang kanak- kanak perempuan yang sama tetapi ianya berkisar tentang cita- citanya apabila cikgu mereka membuat hari di mana mereka harus memakai pakaian yang menggambarkan cita- cita mereka.

Perbualan antara ibu dan anak itu membuatkan warganet tergelak dengan reaksi Yang ditunjukkan oleh kanak- kanak perempuan itu yang pada mulanya memilih profesion Ustazah sebagai cita- citanya tetapi sekarang ini berubah kepada profesion doktor, tentera dan polis.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by KongsiViral l Review RM10 ㅤ (@kongsi.viral)


Apabila diterjah ke ruangan komen, ramai warganet yang tergelak mendengar anak dan ibu bersembang kerana loghat kedah mereka yang pekat dan juga ada yang tergelak kerana reaksi comel adik itu yang ibunya bertanya kenapa pakai baju sukan.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : https://www.instagram.com/kongsi.viral/, sinarviral.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*