Tular Pengantin Terlantar Atas Katil, Isteri Reda Suami Pergi Lepas Sebulan Nikah– ‘You Janji Nak Pimpin Tangan I’

Benarlah ungkapan jodoh, pertemuan, rezeki dan aj4l di sudah ditetapkan Allah SWT sejak seseorang itu belum lahir lagi ke dunia. Sebagai hambaNya, kita perlu reda dengan segala ketentuan yang telah ditetapkan.

Seperti seorang wanita ini tabah dan reda dengan pemergian suami tercinta meskipun baru sebulan mendirikan rumah tangga.

Suami men1ngg4l lepas sebulan kahwin

Menerusi kisah yang dikongsikan, wanita yang dikenali dengan nama Marha selamat mendirikan rumah tangga pada 12 November 2022 lalu. Meskipun ketika hari pernikahan si suami, Hashmi terlantar atas katil disebabkan masalah kesihatan, namun pasangan ini yang berada di atas pelamin nampak ceria dan bahagia untuk melayari bahtera perkahwinan.

Selepas seminggu bergelar suami isteri, pasangan ini kemudian menyambut ulang tahun kelahiran mereka yang jatuh pada tanggal 23 November dan 1 Disember di sebuah pusat rawatan. Sambutan itu diadakan secara kecil-kecilan dengan kehadiran keluarga terdekat bagi memeriahkan suasana.

Difahamkan, keadaan si suami dikatakan semakin merosot sehinggalah Marha menerima khabar bahawa suami tercinta telah pergi buat selama-lamanya. Menerusi video di TikTok, Marha memaklumkan suaminya telah menghembuskan nafas terakhir semalam, pada 7 Disember 2022 iaitu empat minggu selepas mereka mendirikan rumah tangga. Tak dapat digambarkan betapa pilunya hati seorang isteri, namun Marha akui sudah reda dengan pemergian suami tercinta. Dia turut memohon orang ramai mendoakan buat arw4h suaminya, Mohd Hshmi Bin Arifin.

Video

@marhashmi121122

♬ Sumpah dan cinta matiku – Nidji

@marhashmi121122

Mohon doakan suami saya Mohd Hashmi bin Arifin 😭🤲 #marhashmi

♬ Saat Terakhir – ST12

Komen netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : ohbulan.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*