“Sikit-sikit dah la,” – [VIDEO] Gelagat kucing menjel1ng buat ramai terhibur

Mempunyai haiwan peliharaan sebenarnya datang dengan komitmen yang tinggi. Bukan sahaja daripada segi menyediakan keperluan asas seperti makan dan minum, tetapi termasuklah penjagaan kesihatan serta perhatian yang cukup.

Bagi mereka yang memiliki kambing peliharaan, pasti dah lali dengan bermacam-macam karenah, kan? Bukan saja pandai menurut arahan tuan masing-masing, haiwan tersebut ada kalanya mengada-ngada dan mahukan perhatian tak ubah seperti budak kecil.

Namun apabila ia mula pamerkan sikap lain daripada kebiasaan, pemiliknya boleh pening kepala juga untuk ketahui apakah benda yang dimahukan.

Terbaru menerusi satu video tular di laman tiktok yang dimuatnaik oleh @miwmiucat memaparkan seekor kucing yang sedang menj1lat bvlunya.

Apa yang mencvri perhatian ialah gelagat kucing tersebut yang menj3ling ke arah perakam video kerana telah menggosok semula bvlu yang telah dij1latnya.

Video:

@miwmiucat

#cat

♬ nhạc nền – MiwMiuCat

Ketika artikel ini ditulis, perkongsian tersebut telah mendapat 2.8juta tontonan, 385.4k tanda suka dan pelbagai komen dari netizen yang rata-rata turut terhibur dengan gelagat kucing itu.

Komen netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : tiktok miwmiucat

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*