‘Terima Kasih JDT Untuk Segalanya’ – Mia Ahmad Ikut Suami Pindah Ke Pahang, Sedih Tinggalkan Johor

Ramai sedia maklum bekas penjaga gol Johor Darul Takzim (JDT) iaitu Mohd Izham Tarmizi merupakan suami kepada pelakon, Mia Ahmad.

Siap sedia pindah negeri Pahang

Dalam usaha untuk menguatkan lagi pasukan Sri Pahang FC, Izham Tarmizi akan beraksi sebagai salah seorang pemain pasukan tersebut untuk Liga Malaysia musim hadapan.

Susulan perubahan itu, Mia terpaksa akur apabila terpaksa berpindah bersama anak-anak mengikut suami ke negeri Pahang.

Bukan niat meraih simpati

Menerusi hantaran di TikTok, Mia, 34, berkongsi proses penghijrahan mereka sekeluarga ke Pantai Timur. Dalam masa sama, dia mengakui berasa seb4k untuk meninggalkan negeri Johor.

Ucapan selamat tinggal memang sentiasa menjadi sesuatu yang sukar untuk diucapkan terutamanya untuk orang yang kita sayang, memori yang terbina.

Jelas pemilik nama Samihah Ahmad Baderi, video tersebut sekadar perkongsian untuk menunjukkan rasa syukur dan penghargaan mereka kepada negeri Harimau Selatan dan bukannya untuk meraih simpati.

‘Selamat maju jaya di Pahang!’

Sementara itu, di bahagian komen pula, ramai yang mengucapkan tahniah dan berharap agar Izham dapat menunjukkan prestasi yang terbaik untuk pasukan baharu.

Selamat datang ke Pahang, Izham dan Mia!

Semoga dimudahkan segala urusan buat kalian sekeluarga. Tak sabar nak tengok Izham beraksi.

Video

@mia4hmad

Post ini bukan kesalan atau meraih simpati tapi satu aprisiasi dan betapa terima kasih nya saya di atas percaturan ini. Hijrah yang lebih baik buat kami sekeluarga InshaAllah. Thank You JDT For Everything. ❤️💙

♬ Setanggi Syurga 2020 – Khai Bahar & Inteam

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : ohbulan.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*