[VIDEO] “Siapa suruh kac4u kan dia dah panggil mak dia” – Gelagat kucing membvli seekor katak besar buat ramai terhibur

Setiap hari pelbagai gelagat mengenai kucing yang boleh dilihat di media sosial seperti Facebook dan Tik Tok. Telatah kucing ini membuatkan ramai yang terhibur jika memang mereka ini peminat kucing.

Tidak dinafikan bahawa kucing adalah haiwan yang mempunyai peminat yang tersendiri. Bukan sahaja golongan dewasa tetapi semua golongan sangat sukakan kucing. Terutama kucing yang mempunyai baka yang terbaik.

Video yang menjadi pilihan pada kali ini adalah seekor kucing yang peliharaan yang sedang membvli seekor katak besar yang juga haiwan peliharaan pemiliknya. Baru hari ini tahu yang bunyi katak rupanya seperti orang yang memanggil maknya.

Rakaman video itu telah memaparkan seekor katak yang seakan menjer1t selepas dipukul manja oleh seekor kucing, tetapi apa yang menarik perhatian adalah bunyi yang dikeluarkan oleh katak itu seakan menang1s memanggil ibunya dan men4kutkan kucing itu sehingga berlari dari situ.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by ERA – Muzik Hit Terkini (@era.je)


Setelah diterjah ke ruangan komen, ramai wargenet yang tergelak apabila menonton video itu dan ramai juga yang terkejut mendengar suara katak itu yang seakan menjer1t memanggil ibunya.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : https://www.instagram.com/era.je/, sinarviral.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*