“Tiba-tiba Sahaja Dia Pengs4n…”-Isteri Tajul Mohon Doakan Buat Suaminya!

Mal4ng tidak berbau, siapa mendvga di dalam rumah sendiri pun ada bahayanya. Ini sepertimana yang berlaku pada penyanyi Tajul yang terpaksa dikejarkan ke hospital Kajang akibat mengalami ced3ra p4rah di bahagian tangan kanan selepas terkena kaca almari baju yang tiba-tiba pecah.

Memetik laporan mStar, isteri Tajul iaitu Nurul Shamieza memberitahu Tajul menarik gelongsor almari yang mempunyai cermin di bahagian luar sebelum pecah dan kacanya tersvsuk pada tangan.

“Susah nak cakap bagaimana kejadian berlaku tetapi saya boleh katakan tangannya lvka selepas terkena kaca almari baju yang pecah… Kejadian berlaku sekitar pukul 7 petang tadi (Isnin).

“Dia ingatkan tiada masalah besar. Dia degil tak mahu ke hospital. Kemudian tiba-tiba sahaja dia pengs4n… itu yang saya terus bawanya ke hospital. Dalam keadaan kelam kabut saya terp4ksa minta bantuan jiran untuk menjaga anak di rumah.

“Pada awalnya saya bawa ke klinik berhampiran namun doktor minta terus ke hospital untuk pemeriksaan lanjut kerana bimbang ada terdapat serpihan kaca yang terbenam di bahagian lvka.

“Sekarang masih di unit kecemasan dan doktor sudah mencuci bahagian lvka dan masih menanti keputusan X-ray,” jelas isterinya.

Berkongsi lanjut perkembangan Tajul, Shamieza ada berkongsi video di insta storynya sedang mempersipakan suaminya untuk dibawa masuk ke bilik pembed4han. Dikesempatan itu, turut memohon peminat mendoakan agar urusan suaminya dipermudahkan dan berjalan lancar.

Komen netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : keluarga.my

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*