[VIDEO] Syamsul Yusof Janji Selesaikan Kem3lut Dalam Masa Terdekat, Enggan Ikut Cara Puteri Sarah Bercerita – ‘Hal Dalam Kain Tidak Manis’

Meskipun tahun 2022 sudah berlalu namun kem3lut rumah tangga yang melibatkan pengarah sensasi Syamsul Yusof dan aktres Puteri Sarah Liyana belum lagi menemui titik noktah.

Lerai satu persatu

Menerusi hantaran di Instagram (IG), Syamsul menyatakan dia akan menyelesaikan konflik dengan Puteri Sarah yang mend4kwa perkahwinannya dig4nggu oleh orang ketiga iaitu Ira Kazar tidak lama lagi.

Syamsul memohon untuk berikan dia sedikit masa lagi untuk menyelesaikan pergol4kan yang menjadi bualan masyarakat sejak enam bulan lalu.

Sudah tiba masanya saya bersuara tentang perkara ini. Saya pun dah penat dan percaya netizen pun letih.

Insya-Allah dalam masa terdekat ini saya akan menjawab dan meleraikan satu persatu kepada umum.

Berikan saya sedikit masa untuk selesaikan semuanya. Dalam masa terdekat insya-Allah saya akan berikan titik noktah kepada semua permasalahan ini.

Peribadi kena simpan

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Syamsul Yusof (@syamsulyusoffilm)

Bagaimanapun, aktor berumur 38 tahun ini memilih untuk tidak men1ru cara seperti Puteri Sarah yang lantang bersuara bercerita kepada umum.

Walaupu saya ingin membuka mulut dan bersuara, berbezanya saya dan isteri saya. Saya tidak mahu ikut cara dia.

Saya tidak mahu membuka a1b atau pekung mana-mana kerana rasa itu tidak wajar. Ianya adalah soal perkahwinan dan peribadi. Hal dalam kain, tidak manis untuk dikongsi kepada orang luar.

Dalam pada itu, pemilik nama Mohd Syamsul Mohd Yusof menerima kec4man netizen dengan hati terbuka. Katanya, dia sedar sebagai selebriti akan sentiasa menjadi sorotan orang ramai.

Saya juga manusia biasa, kadang-kadang terganggu fokus saya untuk menghasilkan filem. Saya terima apa yang netizen lemp4rkan tudvhan.. tak mengapa, saya terima dengan hati terbuka.

Sebelum ini, Puteri Sarah mend4kwa bahligai yang dibina bersama Syamsul disondol oleh anak kepada aktor Kazar Saisi. Susulan itu, Puteri Sarah memfailkan tindakan s4man di Mahkamah Sesyen Kuala Lumpur berserta dua aduan di pejabat agama terhadap Ira.

Sekadar info, Syamsul berkahwin dengan Puteri Sarah pada 8 Mac 2014. Hasil perkahwinan tersebut, mereka dikurniakan dua cahaya mata iaitu Syaikhul Islam serta Sumayyah.

Komen netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : ohbulan.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*