[VIDEO] Ibu P4nik Lihat Anak-Anak Berg4duh, Rupanya Hanya Satu Pr4nk

Selain hari ulang tahun perkahwinan, hari lahir juga merupakan hari yang sentiasa diingati dan disambut oleh sebahagian dari kita. Menyambut hari lahir atau pun hari-hari bahagia ini sudah menjadi kebiasaan dalam masyarakat kita pada hari ini.

Ada yang menyambut dalam keadaan meriah dan serba mewah namun ada juga yang menyambut dalam keadaan biasa sahaja. Tanpa belon, tanpa orang ramai namun ia cukup memberi makna.

Seperti mana yang dikongsikan oleh seorang wanita menerusi aplikasi TikTok yang memaparkan suasana sewaktu menyambut ulang tahun kelahiran ibunya.

Menerusi video yang dikongsikan oleh @fdgarage9695 kelihatan beberapa orang pemuda yang difahamkan merupakan adik beradik berg4duh sesama sendiri di hadapan ibu mereka.

Panik dengan situasi yang berlaku, si ibu segera meleraikan pergaduhan tersebut dimana rupa- rupanya ianya sememangnya dirancang dari awal sempena menyambut ulang tahun kelahirannya.

“Pr4nk g4duh adik dengan abang macam real. Time ni my mum terkejut sebab tak jangka anak-anak buat pr4nk macam ni,” tulis @fdgarage9695 menerusi video.

Video:

@fdgarage9695

#sayangibu #prankbirthday #fypmalaysia🇲🇾 #fyp #setangisyurga

♬ bunyi asal – ꧁ R.kay_Official ꧂ – ꧁ R.kay_Official ꧂

@fdgarage9695

kalau nk part 1 kasi komen part 1 lagi gempak Time gaduh ..happy birthday my mum ..#fyp #fypmalaysia🇲🇾 #fypindonesiaシ#prankbirthday #sayangibu

♬ suara asli – Tami Aulia Cover – Tami Aulia Cover

@fdgarage9695

i love u my mum #sayangibu #fyp #prankbirthday #fypmalaysia🇲🇾

♬ Instrumen Sholawat Sedih (Piano Biola) – Yuda pratama

Ketika artikel ini ditulis, perkongsian tersebut telah menerima puluhan ribu tontonan, ribuan tanda suka dan pelbagai komen dari netizen yang rata-rata turut seb4k melihat momen yang menyayat hati tersebut.

Komen netizen:

Sumber: tiktok @fdgarage9695

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*