Net!zen seb4k tengok ‘handle’ anak seorang diri, Rita Rudaini akan tuntvt di akh!rat – “Sebesar kuman saya tak hal4lkan”

PELAKON Rita Rudaini tidak dapat menahan seb4k ketika menghantar anak sulungnya, Airit Rayyan Rizqin, 14, pulang ke sekolah berasrama selepas cuti penggal akhir tahun berakhir pada 3 Januari lalu.

Rita atau Rita Rudaini Mokhtar, 47, sayu mengucapkan selamat tinggal kepada Rayyan sambil memberitahu dia dan anak bongsunya, Airit Qaqa Arjuna, 12, bakal merindui Rayyan sepanjang berada di asrama.

“Selamat tinggal Rayyan. Mommy dan adik sedih,” katanya.

Rita berkongsi perkara itu menerusi sebuah video yang dimuat naik di Instagram miliknya.

rita1 - 1

Rita bersama Rayyan dan Arjuna.

Menjengah ke ruang komen, rata-rata netizen seb4k melihat pengorbanan Rita membesarkan dua anaknya itu sampai ada di antara pengikutnya mengvngkit kehidupan mereka tanpa bapa di sisi iaitu, pemain bola sepak, Aidil Zafuan.

Memb4las k0men net!zen yang memetik nama Aidil, Rita memberitahu dia tidak akan menghal4lkan apa yang dilakvkan bek4s suami dan keluarganya terhadap mereka tiga beranak.

Kata Rita, mereka akan menvntut bal4san ‘di sana’ kerana menganggap perbu4tan yang dilakvkan terhadap mereka sangat kej4m.

“Biarkan mereka seronok di dunia, sebesar kuman saya tak hal4lkan apa dia dan keluarga dia termasuk yang bersub4hat buat pada kami tiga beranak.

“Kami tunggu ‘di sana’ sahaja. Apa yang mereka buat ini terlalu kej4m. Orang luar tak tahu cerita-cerita dalam,” ujarnya.

rita2 - 1

Rita sudah bergelar ibu tunggal selama 10 tahun.

Dalam pada itu, ramai turut memuji aktres itu yang disifatkan sebagai tabah mendidik anak-anak sebagai seorang ibu tunggal.

VIDEO;

 

View this post on Instagram

 

A post shared by RITARUDAINI® (@ritrud727)

KOMEN NETIZEN;

“Tahniah Rita. Terus kuat, awak seorang ibu yang hebat. Semoga Allah sentiasa melindungi kehidupan awak sekeluarga.

“Kita pula yang sebak, faham sangat jadi ibu tunggal yang bela anak-anak sendiri sampai besar,” tulis netizen.

Untuk rekod, Rita dan Aidil berkahwin pada 2008 namun pasangan itu bercerai pada September 2013.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber :IG / Mstar

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*