TERKINI.. [VIDEO] Syamsul yusof Akhirnya Tampil Buat Peng4kuan Sudah Bernikah Dengan Ira Kazar

Syamsul Yusof mengaku sudah nikah dengan Ira Kazar. Puteri sarah masih jadi isteri syamsul yusof. Syamsul minta puteri sarah pulang ke rumah. Minta jangan bawa anak ke sana atau kesini tanpa minta ke izin saya.

Susulan itu, Umum mengetahui kem3lut rumah tangga pelakon, Puteri Sarah dengan suami yang juga pelakon dan pengarah terkenal, Syamsul Yusof sejak beberapa tahun lalu disebabkan kehadiran ‘orang ket!ga’ masih lagi menjadi bualan ramai sehingga kini.

Beliau turut meminta puteri sarah berfikit semula.

VIDEO;

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Syamsul Yusof (@syamsulyusoffilm)

“Time Dia Tergila-gilakan Sarah…” Terkini, rakan kepada Puteri Sarah menerusi Insta Stories yang meluahkan rasa kecew4 terhadap sikap pihak sana apabila mengenang semula momen pernikahan Puteri Sarah dan Syamsul Yusof.

“Kalau dikenang balik momen ni, rasa kecew4 sangat. Time dia tergila-gilakan Sarah, time tu jugak dia nak size cincin. Dia tak kira dah Sarah tengah busy outstation ke, tengah shooting ke dia peduli apa.”-Kongsi Rakan Puteri Sarah

Sanggup ‘Sk0deng’ Puteri Sarah Dari Jauh Waktu Bekerja. Tambahnya lagi, beliau turut menceritakan sikap individu terlibat yang terlalu cembvru sehingga sanggup meng!ntip Puteri Sarah dari jauh ketika sedang sibuk bekerja.

“Hari majlis merisik pun nak berg4duh, perangai macam budak-budak. SY ni ni cembvru nak mamp0s ye. Dia boleh sk0deng Sarah dari jauh waktu Sarah kerja. Dengan erti kata lain dia sangat mengongkong Sarah!”-Dedah rakan Sarah.

Jadikan Teladan Buat Semua Orang
Dalam pada itu, dia menyatakan bahawa tujuannya membuat pended4han semikian adalah kerana rasa s4kit hati apabila melihat komen segelintir netizen yang tidak mengetahui kisah sebenar dan mahu menjadikan ia sebagai teladan buat semua orang.

“Tujuan aku post ni bukan saja-saja nak ajak korang bersembang ye. Aku memang dah lama nak post sebab s4kit hati tengok k0men net!zen yang tak tahu hujung pangkal cerita.

Aku nak korang yang baca ni jadikan isuu yang belum ada titik noktah ni sebagai teladan untuk kita bersama.”-Tulis rakan Sarah.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : IG / https://arenabolasepak.com.my/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*