Gabungan Padu! Liza Hanim Kongsi Pentas Dengan Dua Orang Anak G4dis Undang Seb4k Peminat

Baru-baru ini, penyanyi Liza Hanim ada memuat naik dirinya berduet bersama dua orang anak perempuannya, iaitu Marsya Qistina dan Marissa Qaireen di atas pentas sebuah majlis.

Menurut Liza Hanim, dia dijemput untuk menjayakan majlis Makan Malam Amal Muafakat MRSM Alor Gajah di Shah Alam Convention Centre pada 21 Januari yang lalu. Ujar Liza, majlis tersebut diadakan bagi tujuan mencari dana tambahan untuk program sekolah anak-anak MRSM (sekolah anak keduanya).

Berikutan daripada itu, Liza berkata dia mahu memberikan sesuatu yang istimewa buat penonton yang membeli tiket pada malam tersebut. Oleh sebab itu, dia mengajak kedua-dua anaknya untuk menyanyi bersama.

“Marissa sekolah dekat MRSM. Saja saya nak bagi something istimewa untuk penonton yang beli tiket. Sebab itu saya ajak mereka menyanyi sekali.

“Pasal saya pernah menyanyi dengan Marsya dekat konsert minggu ini di RTM. Kebetulan ni sekolah Marissa, itu saya ajak dia sekali. Sebenarnya macam dah plan awal, tapi takut nak bagitahu mereka sebab takut mereka tak nak menyanyi. Saya bagitahu mereka beberapa sebelum buat persembahan.” katanya memetik laporan dari Oh Bulan.

Diminta untuk mengulas persembahan Marissa pada malam tersebut, Liza berkata anak nombor duanya itu sebenarnya okay sahaja dan seorang yang aktif menyertai pelbagai aktiviti kesenian sejak di bangku sekolah rendah.

“Dia okay saja sebab dekat sekolah dulu dia wakil sekolah dalam aktiviti seni. Sebagai contoh, chorus speaking dan tarian. Jadi ni first time dia menyanyi dengan mak dia. Itu nampak nervous dan keras sikit. Marsya pula dah biasa. Dia memang menyanyi dekat macam-macam tempat seperti konvo universiti. Itu sebab dia nampak lebih relaks.” jelasnya.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Liza Hanim (@lizahanim79)


Tambahnya, dia berasa sangat teruja apabila dapat berkongsi pentas dengan dua orang anak perempuanya. Malah peminatnya berasa sebak sebaik sahaja melihat mereka bertiga berkongsi satu pentas yang sama.

” Ni first time kami bertiga. Sebelum ni berdua sahaja. Memang sangat excited dan risau dekat mereka dua terutama dekat Marissa. Saya buat macam biasa supaya Marissa relaks sikit. Cuma ada kisah sedikit la, sebab kebanyakan yang datang pada malam itu adalah peminat saya. Jadi mereka sebak apabila tengok kami bertiga di atas pentas.

” Peminat rasa sebak sebab mereka lihat anak saya membesar sampai boleh menyanyi bersama atas pentas. Ramai dm saya cakap sebab dan menangis,” katanya.

Disoal sama ada mempunyai perancangan untuk mengadakan konsert bersama anak-anak ataupun tidak pada masa hadapan, Liza memberitahu dia ada perancangan untuk membuat showcase. Tambah Liza, kesemua anak-anaknya boleh menyanyi.

“Nak sangat buat showcase dan dalam planning. Saya nak bawa semua anak-anak menyanyi. Pasal semua boleh menyanyi. Anak laki saya yang tiga orang tu boleh menyanyi. Jadi semua kena naik atas pentas dengan mama mereka kata Liza sambil berseloroh. Just nak share moment.” tambahnya.

Komen netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : keluarga.my

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*